مهمترین عناوین روز

رسانه پویاخبر

 

جستجو در سایت


 

 

 

 


تهران- حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روح همبستگی و حالت بسیج شوندگی مردم ایران را استثنایی دانستند و خاطرنشان کردند: کارهای اصلی بعد از این است. این ویرانی‌ها و تخریب خانه‌ها و مزارع باید جبران شود و خواهد شد.

در سالروز بعثت پیامبر اعظم صلی‌الله‌علیه‌وآله، جمعی از مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی، صبح امروز چهارشنبه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
ایشان در این دیدار خاطرنشان کردند: ملت عزیز ما به‌خاطر حادثه‌ی سیل دچار گرفتاری، تلفات جانی و خسارات است که امید داریم ان‌شاءالله مسئولین محترم با پشتیبانی عظیم مردمی بتوانند بار سنگین این حادثه را از مردم ایران بردارند و به برکت این روز عزیز، خداوند تفضل کند و دل مردم شاد شود.
آیت الله خامنه ای تصریح کردند: بحمدالله تلاش مردمی در این قضیه بسیار خوب بود؛ بار اول هم نیست، در همه‌ی حوادث طبیعی، ملت ایران حقیقتاً جانانه وارد میدان می‌شوند. این روح همبستگی و حالت بسیج‌شوندگی مردم استثنائی است؛ مشوق و کمک دولت هم هست.
ایشان گفتند: هم مردم وارد شدند و هم مسئولین با اتفاق کلمه و وحدت توانستند کارهای ابتدایی را انجام دهند؛ البته کارهای بسیاری باقی است،مردم عزیز به همکاری‌شان با مسئولین ادامه دهند که همکاری مردم حقیقتاً گره‌گشا است.
رهبر معظم انقلاب در ادامه خاطرنشان کردند: در قرآن مکرراً از «ارسال رسل» تعبیر شده به «بعثت» و «برانگیختن». جهت این برانگیختگی اولاً «عبودیت خدا» است و ثانیاً «اجتناب از طاغوت».
ایشان افزودند: طاغوت، همه‌ی ظالمان و پادشاهان خبیث و در مِثل امروزی همه‌ی رؤسای جمهور آمریکا و بعضی کشورهای دیگر است.
آیت الله خامنه ای تصریح کردند: بعثت انبیا، برای ایجاد یک جامعه‌ی فاضله و تمدن است. در تمدن، همه چیز هست؛ هم علم، هم اخلاق، هم سبک زندگی و هم جنگ. این‌جور نیست که بگوییم اسلام آمد جنگ را از بین ببرد؛ نه! اما جهت جنگ مهم است. جنگ با چه کسی؟
ایشان گفتند: طواغیت عالَم برای قدرت‌طلبی‌های خودشان می‌جنگند؛ سال‌هاست صهیونیست‌ها برای مقاصد خبیث می‌جنگند. اما در مقابل آن‌ها مجاهدان فلسطینی و حزب‌الله هم می‌جنگند. ملت ما هم در ۸ سال دفاع مقدس جنگید. این جنگ، ممدوح است و برای اهداف الهی است. مؤمن قتال می‌کند اما برای اهداف الهی./ایرنا

 

 

 

 

×××

 

 

 

 

   این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید :ایمیل برای ارسال اخبار، مقاله، یادداشت، سوژه و درج تبلیغات

 

 

 

 

 

 

 

عضویت در تلگرام

Back to Top

Template Design:Dima Group