مهمترین عناوین روز

رسانه پویاخبر

 

جستجو در سایت


 

 

 

 

 

پایگاه خبری تحلیلی پویاخبر (www.pooyakhabar.ir)  

تهران- تیم فوتبال شهرخودرو مشهد با پیروزی مقابل گل‌گهر سیرجان به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران صعود کرد.

تیم‌های شهرخودرو مشهد و گل‌گهر سیرجان، عصر امروز در دیداری معوقه از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

تک‌گل این بازی را امین قاسمی‌نژاد در دقیقه ۶۵ به ثمر رساند تا شهرخودرو با ۲۳ امتیاز در رده نخست جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

ترکیب شهرخوردو: سید مهدی رحمتی، محمدحسین مرادمند، علی نعمتی، فرشاد محمدی‌مهر، علی فرامرزی، اکبر صادقی، علی نبی‌زاده، سعید صادقی، امین قاسمی‌نژاد، سروش رفیعی و حسین مهربان. سرمربی: یحیی گل‌محمدی.

ترکیب گل‌گهر سیرجان: میلاد فراهانی، سید علیرضا ابراهیمی، سید عبدالله حسینی، یوسف وکیا، مهران گلزاری، علی قربانخانی،‌ مهرداد عبدی، امین پورعلی، رضا محمودآبادی، پیمان رنجبری و بهنام برزای. سرمربی: مجید جلالی.

پس از شهرخودرو که با ۲۳ امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد، تیم‌های سپاهان با ۲۲،‌ پرسپولیس با ۱۹، استقلال با ۱۸ و تراکتور با ۱۷ امتیاز در رده‌های دوم تا پنجم قرار دارند.

هفته یازدهم لیگ برتر از پنجشنبه ۳۰ آبان آغاز می‌شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

×××

   

 

   این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید - این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید :ایمیل برای ارسال اخبار، مقاله، سوژه و درج تبلیغات

 

     ۰۹۱۸۵۱۳۸۸۵۴  - ارسال اخبار از طریق تلگرام: ۰۹۱۲۰۷۲۰۷۶۱

 

  واتساپ: 09398433916

 

 

عضویت در تلگرام

Back to Top

Template Design:Dima Group