مهمترین عناوین روز

رسانه پویاخبر

 

جستجو در سایت


 

 

 

 



تهران - صدور پروانه های صنفی در ۷ ماهه امسال افزایش حدود ۵۴ درصدی و صدور جواز تاسیس صنعتی نیز افزایش بیش از ۴۵ درصدی داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، بر اساس آمار ارائه شده از سوی دفتر آمار و فراوری داده های وزارت صنعت، معدن و تجارت در ۷ ماهه امسال نزدیک به ۳۳۸ هزار فقره پروانه های صنفی صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش حدود ۵۴ درصدی داشته است.

تعداد پروانه های صنفی صادر شده در مدت مشابه سال گذشته(۷ ماهه ۱۳۹۸) ۲۱۹ هزار و ۴۴۵ فقره بوده است.

همچنین در ۷ ماهه امسال ۲۲ هزار و ۴۵ فقره جواز تاسیس با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری دو میلیون و ۷۲۱ هزار میلیارد ریال و پیش‌بینی اشتغال ۴۸۴ هزار و ۳۸۵ نفر صادر شد.

** افزایش بیش از ۳۷ پیش بینی اشتغال جواز تاسیس صنعتی

بر این اساس صدور جواز تاسیس صنعتی از لحاظ تعدادی افزایش بیش از ۴۵ درصدی، از لحاظ پیش‌بینی سرمایه گذاری افزایش ۴۸ درصدی و از لحاظ پیش بینی اشتغال افزایش بیش از ۳۷ درصدی داشته است.

دفتر آمار و فراوری داده های وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود که در ۷ ماهه سال ۱۳۹۸ تعداد جواز تاسیس صادره صنعتی ۱۵ هزار و ۱۸۹ فقره با پیش بینی سرمایه گذاری بیش از یک میلیون و ۸۴۰ میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال ۳۵۲ هزار و ۸۴۹ نفر بوده است.

در زمینه صدور پروانه بهره برداری نیز در ۷ ماهه امسال ۳ هزار و ۶۶۵ فقره پروانه صادر شد که از لحاظ تعدادی افزایش ۳.۱ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال داشته است.

** افزایش بیش از ۱۰۵ درصدی سرمایه گذاری پروانه بهره برداری

این پروانه های بهره برداری با سرمایه‌گذاری ۵۱۲ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۶۲ هزار و ۸۲۰ نفر بوده که به ترتیب از لحاظ سرمایه گذاری افزایش بیش از ۱۰۵ درصدی و از لحاظ اشتغالزایی اشتغال بیش از ۱۴ درصدی داشته است./ایرنا 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Back to Top

Template Design:Dima Group