مهمترین عناوین روز

رسانه پویاخبر

 

جستجو در سایت


 

 

 

 

 

پایگاه خبری تحلیلی پویاخبر (www.pooyakhabar.ir)

ایلام - مستند در گرداب انقراض به کارگردانی فتح الله امیری مستندساز ایلامی در اولین حضور خود در جشنواره های بین المللی خوش درخشید و جایزه برتر جشنواره ایتالیا را کسب کرد.

در این جشنواره که با موضوع محیط زیست و با حضور مستندهای شاخصی از کشورهای مختلف دنیا هفته جاری در کشور ایتالیا برگزار شد مستند در گرداب انقراض از بین آثار راه یافته به بخش پایانی بهترین فیلم، جایزه برتر را دریافت کرد.

این مستند به کارگردانی فتح الله امیری در باره شرایط یوزپلنگ ایرانی و خطرهای در کمین این گونه و زیستگاه های یوز ایرانی است.

مستند در گرداب انقراض به تهیه کنندگی باقر نظامی و فتح اله امیری سال ۱۳۹۶ ساخته شد و پژوهشگر این مستند باقر نظامی، تدوینگر صادق رضانیا، مدیر تصویربرداری نیما عسگری، گوینده متن امین تارخ، تصویربردار هوایی مرتضی شهریاری، اصلاح رنگ کاوه عزیزی و دنیا محمدپور، آهنگساز بابک میرزاخانی، تصویربردار هوایی مرتضی شهریاری، طراح پوستر علی نورپور، دستیار کارگردان مجتبی شیراوند و دستیار تدوین علیرضا طالبی هستند که در ساخت مستند در گرداب انقراض مشارکت دارند.

مجری طرح این مستند موسسه تصویر حیات وحش است و این فیلم با همکاری پروژه حفاظت از یوزپلنگ آسیایی، انجمن یوزپلنگ ایرانی، موسسه حیات وحش میراث پارسیان و سازمان حفاظت محیط زیست و تهیه شده در شرکت هواپیمایی معراج ساخته شده است.

چندی پیش نیز این مستندساز موفق به دریافت جایزه نخست مینی گوت فرانسه به خاطر فیلم در قلمرو دم عنکبوتی شد هرچند این مستند جوایز نفیس دیگری از جشنواره های معتبر داخلی و خارجی دریافت کرده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

×××

   

 

   این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید - این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید :ایمیل برای ارسال اخبار، مقاله، سوژه و درج تبلیغات

 

     ۰۹۱۸۵۱۳۸۸۵۴  - ارسال اخبار از طریق تلگرام: ۰۹۱۲۰۷۲۰۷۶۱

 

  واتساپ - بَله: 09398433916

 

 

عضویت در تلگرام

Back to Top

Template Design:Dima Group