مهمترین عناوین روز

رسانه پویاخبر

 

جستجو در سایت


 

 

 

 



پایگاه خبری تحلیلی پویاخبر (www.pooyakhabar.ir)

تهران -ایرنا - رییس جمهوری در حکمی کریم همتی را برای مدت ۴ سال به عنوان «رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در حکمی کریم همتی را برای مدت ۴ سال به عنوان «رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد.

در حکم حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی برای همتی آمده است: «در اجرای بند (۵) قسمت (ب) ماده (۱۰) قانون اصلاح اساسنامه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مصوب ۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۲مجلس شورای اسلامی، با عنایت به معرفی شورای عالی و نظر به تعهد و تجربیات ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم برای مدت ۴ سال به عنوان «رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.»

رییس جمهوری افزود: «انتظار دارد با جلب بیش از پیش مشارکت مردم نوع‌دوست و شریف ایران و سازمان‌های مردم نهاد داخلی و بین‌المللی و تعامل مثبت و سازنده با سازمان صلیب سرخ جهانی و مؤسسات مرتبط جامعه ملل و کشورها نسبت به ارائه بهنگام خدمات انسان‌دوستانه به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از حوادث طبیعی و به ویژه در شرایط کنونی کشور جهت مقابله جدی با شیوع ویروس کرونا اقدام نمایید.»

روحانی در این حکم آورده است:« توفیق شما را در تحقق اهداف آن جمعیت با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»
همتی از ۲۲ اسفند به عنوان سرپرست هلال احمر فعالیت می‌کرد.
عضویت در هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، معاون پارلمانی وزیر بهداشت بود و مدیرکلی جمعیت هلال احمر استان ایلام از سوابق کریم همتی است.

 .

 .

 .

 

 

×××

    (گروه رسانه ای ندای زاگرس (ندای زاگرس – سپهرروز – پویاخبر – ماناسپهر - نگاه اقتصاد

 

http://www.nedayezagros.ir  -  http://www.manasepehr.ir  - http://pooyakhabar.ir  - http://negaheghtesad.ir 

 

این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید :ایمیل برای ارسال اخبار، مقاله، سوژه و درج تبلیغات

 

      ۰۹۱۸۵۱۳۸۸۵۴  - ارسال اخبار از طریق تلگرام: ۰۹۱۲۰۷۲۰۷۶۱

 

 09185138854 - واتساپ: 09398433916

*** 

 

 {loadmodule mod_banners,عضویت

Back to Top

Template Design:Dima Group