مهمترین عناوین روز

رسانه پویاخبر

 

جستجو در سایت


 

 

 

 



پایگاه خبری تحلیلی پویاخبر (www.pooyakhabar.ir)  

ایلام- مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام گفت: مراکز معاینه فنی خودرو به مناسبت روز ملی هوای پاک وسایل نقلیه سبک و سنگین را با ۱۵ تا ۳۰ درصد تخفیف معاینه می کنند.

غلامرضا ابدالی روز یکشنبه در حاشیه گرامیداشت آیین روز هوای پاک اظهار داشت: مراکز فنی خودرویی سبک و سنگین در شهرستان های ایلام، چراول، دره شهر، دهلران، آبدانان و ایوان به مناسبت روز هوای پاک خودروها را با تخفیف اعلامی معاینه می کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از مهمترین عوامل آلودگی های شهری حاصل دود خودروها به ویژه ماشین های دارای نقص فنی است، به مناسبت روز هوای پاک همچون سنوات گذشته مراکز معاینه فنی خودرو اقدام به بررسی وسایل نقلیه با تخفیف می کنند.

مدیرکل محیط زیست ایلام یادآور شد: در همین راستا مراکز فنی شهرستان های ایلام و آبدانان معاینه فنی خودروها را با ۲۰ درصد تخفیف انجام می دهند و شهرستان دره شهر نیز برای معاینه فنی خودروها ۱۵ درصد تخفیف در نظر گرفته است.

ابدالی اضافه کرد: شهرستان های چرداول و ایوان نیز برای معاینه فنی خودروها ۲۵ درصد تخفیف در نظر گرفته اند و خودروها در شهرستان دهلران نیز با ۳۰ درصد معاینه می شوند.

استان ایلام دارای ۶ مرکز معاینه فنی دومنظوره سبک و سنگین در شهرستان های ایلام، چراول، دره شهر، دهلران، آبدانان و ایوان است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

×××

   

 

   این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید - این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید :ایمیل برای ارسال اخبار، مقاله، سوژه و درج تبلیغات

 

     ۰۹۱۸۵۱۳۸۸۵۴  - ارسال اخبار از طریق تلگرام: ۰۹۱۲۰۷۲۰۷۶۱

 

09185138854 - واتساپ - بَله: 09398433916

 

 

عضویت در تلگرام

Back to Top

Template Design:Dima Group