مهمترین عناوین روز

رسانه پویاخبر

 

جستجو در سایت


 

 

 



پایگاه خبری تحلیلی پویاخبر (www.pooyakhabar.ir)  

یزد- رییس قوه قضاییه گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری به عنوان یک اصل مهم و ضروری در کشور به مدیران بسیار شجاع و دلسوز نیاز داریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان یزد افزود: با دست لرزان نمی‌توان اقتصاد قوی رقم زد، اقتصاد قوی، شجاعت و مقاومت می‌خواهد و مدیران ما باید با این روحیه وارد کار شوند.

وی ادامه داد: مبارزه با فساد و مسوولیت‌پذیری از اصول بسیار مهمی است که باید مدنظر باشد و از مدیر قوی و شجاع با جسارت در اجرا که اجازه ندهد در زندگی مردم خللی وارد شود باید حمایت جدی کرد.

رییس قوه قضاییه تاکید کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید همه در کنار هم نظام را برای اجرای این موضوع مهم یاری دهند که انجام آن حلال بسیاری از مسائل و مشکلات در کشور است.

رئیسی اظهار داشت: هر مدیری در چهار عرصه کار و نلاش باید همواره پاسخگو باشد و نگاه در مدیریت اسلامی باید این باشد که مردم را دوست داشته باشیم.

وی گفت: باید بدانیم که راه خدا از میان خلق می‌گذرد و اگر می‌خواهیم قرب پیدا کنیم باید مشکل مردم را حل کنیم و در این زمینه قرب برای همه لازم است و برای مدیران لازم‌تر است.

رییس قوه قضاییه تاکید کرد: دستگاه‌های مسوول باید در قالب سازی‌ها و الگوسازی‌ها کار کنند تا متناسب با مفاهیمی که در نظام فرهنگی خود داریم، الگو ارائه دهیم.

رئیسی گفت: دشمنان تصور می‌کنند می توانند در برخی عرصه‌ها به ما ضربه وارد کنند و این میدان به خیال آنها اقتصادی است در حالی که داشتن برنامه و هوشیاری توطئه‌ها را خنثی می‌کند.

وی بیان داشت: باید با همکاری هم و جدیت و تلاش مصاعف اقتصادی را بسازیم که از تکانه‌های دشمنان آسیب نبیند البته کارهای بسیاری انجام شده اما کار متفاوت نیاز است.

رییس قوه قضاییه به موضوع کمبود آب در یزد اشاره کرد و گفت: باید با مدیریت دقیق ، با همین میزان آبی که در منطقه وجود دارد، با یک مدیریت مناسب به نحو بهینه از آب استفاده کرد.

رئیسی گفت: نمی‌گویم آب در منطقه کافی است اما می گویم با مدیریت آب می‌توان بسیاری از کمبودها را جبران و تنش‌ها را برطرف کرد.

رییس قوه قضاییه خاطر شان کرد: در مدیریت آب یزد باید به یک نقطه مشترک برسیم تا بتوانیم کار را از طریق استانداران مربوطه و وزارت نیرو دنبال کنیم.

رئیسی در خصوص پدیده مهاجرت گفت: وجود مهاجران زیاد در یزد، بحران‌های سیاسی، اقتصادی، امنیتی و فرهنگی دارد و نیاز به یک راهبرد اساسی در این زمینه است.

رییس دستگاه قضا تصریح کرد: در این ارتباط آماده‌ هستیم بعد از فراهم کردن ساز و کار، آن را در شورای سه قوه مطرح کنیم ولی آنچه مهم است اول باید یک راهبرد داشته باشیم بعد آن را در قوا مطرح و به نتیجه برسیم.

رییس قوه قضاییه در سفری یکروزه امروز وارد یزد شد./ایرنا

 

 

 

 

 

×××

   

 

   این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید - این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید :ایمیل برای ارسال اخبار، مقاله، سوژه و درج تبلیغات

 

     ۰۹۱۸۵۱۳۸۸۵۴  - ارسال اخبار از طریق تلگرام: ۰۹۱۲۰۷۲۰۷۶۱

 

09185138854 - واتساپ - بَله: 09398433916

 

 

عضویت در تلگرام

Back to Top

Template Design:Dima Group