مهمترین عناوین روز

رسانه پویاخبر

 

جستجو در سایت


 

 



دزفول- نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت؛ امام خمینی (ره) نخستین کسی بود که در مقابل اسلام آمریکایی(سکولار ) ایستاد و آن را باطل کرد.

آیت اله عبدالکریم فرحانی شامگاه دوشنبه در آئین سومین سالگرد شهادت سردار شهید محمد زلقی و گرامیداشت رحلت امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵ خرداد در استان سبزقبا دزفول افزود: رحلت امام خمینی (ره) و آغاز ولایت درس مقاومت به تاریخ داد.
وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی با شعار اسلام ناب در مقابل اسلام آمریکایی روی کار آمد و دوران هشت ساله جنگ تحمیلی نیز اسلام و مقاومت، ایران را نجات داد.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: در ۴۰ سال اخیر انقلاب با اسلام به آزادی و استقلال دست یافته است.
وی با اشاره به رهبری بی بدیل امام خامنه ای در چند دهه اخیر گفت: منظومه فکری رهبری باید تدوین و بازخوانی شود چرا که در این مدت رهبری به همه اوضاع اشراف داشته و همواره به ملت امید داده اند.
وی بر ضرورت احترام به شهدا و تداوم راه آنها تاکید کرد و گفت: ما ثابت کردیم ولایت کوتاه‌ترین راه برای به نتیجه رسیدن است.


* امام خمینی (ره) مسیر تاریخ را تغییر داد
امام جمعه دزفول نیز در این آئین ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب گفت: امام خمینی (ره) با احیاگری خود توانست دوباره اسلام ناب محمدی را به عرصه آورد و امت اسلامی را از خواب بیدار کند.
حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی افزود: امام خمینی (ره) عالمی وارسته، مجتهدی شجاع و مدیری مدبر بود که توانست ملت ایران را رهبری و انقلاب را پیروز کند.
وی ضمن گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد گفت: در ۴۰ سال اخیر مسیر پرفراز و نشیبی طی شده و امیدواریم راه شهدا همچنان تداوم یابد.
وی افزود: ۱۵ خرداد قیامی تاریخی و سرنوشت ساز برای پیروزی انقلاب اسلامی شد.
در این آئین از خانواده شهید محمد زلقی چهارمین شهید مدافع حرم دزفول تقدیر به عمل آمد./ایرنا

 

 

 

 

×××

 

   

   این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید :ایمیل برای ارسال اخبار، مقاله، یادداشت، سوژه و درج تبلیغات

   

 ۰۹۱۸۵۱۳۸۸۵۴ - ۰۹۳۹۸۴۳۳۹۱۶ - ارسال اخبار از طریق تلگرام: ۰۹۱۲۰۷۲۰۷۶۱

  

 

عضویت در تلگرام

Back to Top

Template Design:Dima Group