مهمترین عناوین روز

رسانه پویاخبر

 

جستجو در سایت


 

 

 

 



ایلام - رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ایلام گفت: بیش از سه‌ هزار برنامه مختلف همزمان با ایام گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در مناطق مختلف این استان اجرا می شود.

حجت الاسلام علی چراغی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این برنامه ها در زمینه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و افتتاح طرح‌های مختلف عمرانی در مناطق مختلف شهری و روستایی این استان است.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها با توجه به شیوع ویروس کرونا با اولویت فضای مجازی و با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌های مختلف گروهی اجرا خواهند شد.

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ایلام آغازگر برنامه های دهه فجر امسال را استقبال نمادین از تمثال امام راحل (ره) و نواخته شدن زنگ انقلاب عنوان و تاکید کرد: برگزاری آیین میهمانی لاله‌ها، برپایی نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی، هنری، مسابقات مختلف و جشنواره ها در طول این دهه در مناطق مختلف استان برگزار خواهند شد.

چراغی پور افتتاح منازل مسکونی مددجویان، افتتاح طرح‌های اشتغالزایی، افتتاح مراکز مختلف فرهنگی و اقتصادی، تجلیل از پیشکسوتان دوران انقلاب اسلامی و راه اندازی پویش ها در فضای مجازی با هدف مشارکت هرچه بیشتر مردم در بزرگداشت آیین های دهه فجر را از دیگر برنامه های ایام الله چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان برشمرد.

وی اضافه کرد: پنجم بهمن تا ۱۲ بهمن ماه به عنوان هفته استقبال از دهه فجر بوده که در این مدت آذین بندی ادارات و فضاسازی محیطی و انجام کارهای تبلیغاتی در اماکن عمومی انجام می‌شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Back to Top

Template Design:Dima Group