مهمترین عناوین روز

رسانه پویاخبر

 

جستجو در سایت


 

 

 

 



پایگاه خبری تحلیلی پویاخبر (www.pooyakhabar.ir)  

ایلام- معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: سپاه پاسداران ایران اسلامی با حملات موشکی تلافی جویانه علیه آمریکا ابهت این کشور را نشان گرفته و هیمنه ایالات متحده را در هم شکست.

محمد نوذری روز یکشنبه در نشست ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه هیچ کشوری در خاورمیانه امنیت ایران را ندارد، افزود: پس از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری جرات مقابله با آمریکا را نداشت اما سپاه پاسداران هیمنه آمریکا را شکست و با شلیک موشک به پایگاه آنها در عراق ابهت پوشالی این نظام استکباری را نابود کرد.

وی با ذکر اینکه نظام استکباری به دنبال ضربه زدن به هویت و ارکان نظام اسلامی است و برای رسیدن به هدف خود از هر ابزاری بهره می برند، ادامه داد: در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب باید تلاش شود برنامه هایی فاخر و پرمحتوا در جهت بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شود.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر با پرهیز از موازی کاری و بر اساس شرح وظایف در جهت برنامه ریزی و برگزاری مراسم تلاش لازم را داشته باشند.

نوذری با اشاره به ترور سردار سلیمانی، این اقدام آمریکا را حرکتی کور و تروری ناجوانمردانه خواند و یادآور شد: تشییع میلیونی مردم از پیکرهای مطهر شهدای مقاومت، حماسه ای کم نظیر بود که انسجام ملت را به نمایش گذاشت.

وی همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو، آن را نماد مشارکت سیاسی و مردم سالاری دینی خواند و بر ضرورت تلاش برای فراهم کردن زمینه های لازم برای حضور حماسی مردم تاکید کرد.

نوذری راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را بسیار مهم دانست و با توجه به تقارن آن با اربعین شهادت سردار سلیمانی مشارکت مردم در این رویداد را بسیار مهم دانست.

ستاد دهه فجر استان ایلام در قالب ۲۲ کمیته فعالیت دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

×××

   

 

   این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید - این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید :ایمیل برای ارسال اخبار، مقاله، سوژه و درج تبلیغات

 

     ۰۹۱۸۵۱۳۸۸۵۴  - ارسال اخبار از طریق تلگرام: ۰۹۱۲۰۷۲۰۷۶۱

 

09185138854 - واتساپ - بَله: 09398433916

 

 

عضویت در تلگرام

Back to Top

Template Design:Dima Group