مهمترین عناوین روز

رسانه پویاخبر

 

جستجو در سایت


 

 

 


چابهار- نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هویت انقلاب و بازوی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران در همه عرصه ها است.

عبدالغفور ایران نژاد روز سه شنبه در نخستین نشست شورای اداری چابهار در سال 98 با محکوم کردن اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران، نقش مهم سپاه در اقتصاد و امنیت کشور را مورد اشاره قرار داد.
وی خاطرنشان کرد: شکست های پی درپی تروریست ها و عوامل آنها در خاورمیانه از سپاه پاسداران باعث شد تا استکبار کینه خود را با تروریست نامیدن این نهاد انقلابی بروز دهد و امروز همه مردم ایران در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یک پاسدار هستند.
نماینده مردم حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش از عملکرد دریابانی و شرکت نفت منطقه چابهار انتقاد کرد و گفت: متاسفانه قوانین برای این 2 دستگاه در این منطقه کاملا متفاوت و سلیقه ای است.
ایران نژاد افزود: دریابانی مشکلات زیادی را برای صیادان به وجود آورده و هر روز بهانه هایی را خارج از وظیفه و جایگاه خود طرح می کند تا صیاد از رفتن به دریا و انجام صید صرفنظر کند.
وی بیان کرد: شرکت نفت منطقه چابهار نیز هر روز عرصه را برای کشاورزان، صیادان، رانندگان وسائط نقلیه تنگ تر و تنگ تر کرده و همه مردم را به چشم قاچاقچی سوخت می بیند.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی افزایش سهمیه 200 لیتری سوخت خودروها به 500 لیتر را خواستار شد و افزود: کارت سوخت در جایگاههای عرضه بنزین وجود ندارد و سهمیه فعلی به دلیل طولانی بودن مسافت ها، نبود حمل و نقل عمومی و همگانی، گرما و وضع آب وهوا کفاف نیاز مردم را نمی دهد.

** صدور مجوز صید برای لنج ها در چابهار سبب رونق تولید می شود
سرپرست معاونت استانداری سیستان وبلوچستان و فرمانداری ویژه شهرستان چابهار در این نشست گفت: صدور سالانه 50 مجوز صید برای لنج های صیادی در چابهار به افزایش اشتغال و تولید کمک می کند و منجر به تحقق شعار رونق تولید می شود.
رحمدل بامری با تبریک سال نو اظهار داشت: تحقق شعار رونق تولید در سواحل مکران زمانی محقق می شود که مجوزهای لازم برای انجام صید بوسیله قایق و لنج ها صادر شود.
وی بیان کرد: پتانسیل این منطقه صیادی است و نباید صیادان بیش از 10 تا 15 سال در انتظار یک مجوز صید باشند.
سرپرست فرمانداری چابهار گفت: صدور مجوز صید به لنج ها سبب اشتغال مستقیم بیش از 20 نفر در هر لنج و افزایش صید ماهی و تنظیم بازار می شود.
وی تاکید کرد: امسال بایستی تمامی دستگاههای اجرایی و به ویژه بندر، منطقه آزاد و شرکت های خصوصی برای ایجاد اشتغال، کاهش فقر و محرومیت، رونق تولید و توسعه زیرساخت ها بیش از پیش تلاش کنند.
سرپرست معاونت استانداری سیستان وبلوچستان و فرمانداری ویژه شهرستان چابهار ادامه داد: در سال گذشته شاهد کلنگ بیمارستان 540 تختخوابی بودیم که امیدواریم هرچه سریعتر عملیات اجرایی آن آغاز و با تکمیل آن شاخص های سلامت ارتقا پیدا کند.
بامری بر تکریم ارباب رجوع، تکمیل طرح های نیمه تمام، ارتباط بیشتر با مردم و پیگیری مشکلات، رفع مشکلات بی آبی و توسعه زیرساخت های برق، راه، تلفن و طرح های هادی روستایی، پیگیری اختصاص اعتبارات استانی و ملی، کمک به سیلزدگان کشور و پیگیری مشکلات فاقدان شناسنامه تاکید کرد.
وی از خدمات ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی برای استقبال و ارائه خدمات مناسب به مسافران قدردانی کرد و افزود: همه دستگاههای اجرایی امسال تلاش کردند تا مردم و مسافران شاهد نوروزی امن و با نشاط باشند.

** ایرنا در عرصه خبر و اطلاع رسانی تعطیلات نوروزی خوب درخشید
سرپرست معاونت استانداری سیستان وبلوچستان و فرمانداری ویژه شهرستان چابهار ارتباط بیشتر مسئولان با رسانه ها را خواستار شد و خاطرنشان کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در تعطیلات نوروزی و سال گذشته خوب درخشیده و اخبار و رویدادها را به خوبی انعکاس داده که جا دارد از دست اندرکاران آن تشکر و قدردانی شود./ایرنا

 

 

 

 

×××

 

 

 

 

   این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید :ایمیل برای ارسال اخبار، مقاله، یادداشت، سوژه و درج تبلیغات

 

 

 

 ۰۹۱۸۵۱۳۸۸۵۴ - ۰۹۳۹۸۴۳۳۹۱۶ - ارسال اخبار از طریق تلگرام: ۰۹۱۲۰۷۲۰۷۶۱

 

 

 

 

عضویت در تلگرام

Back to Top

Template Design:Dima Group