مهمترین عناوین روز

رسانه پویاخبر

 

جستجو در سایت


پویا خبر/ دقایقی پیش کارنامه نتایج اولیه داوطلبان کنکور سراسری سال 1395 بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

 

رئیس سازمان سنجش کشور در خصوص زمان در نظرگرفته شده جهت انتخاب رشته داوطلبان خاطر نشان کرد: داوطلبان مجاز هستند از روز 23 مرداد تا 28 مرداد انتخاب رشته اقدام کنند. دکتر خدایی با اشاره به احتمال اعتراض برخی از شرکت کنندگان و نحوه اعلام این اعتراض ها اظهار کرد: هر داوطلب بعد از ملاحظه کارنامه اولیه شرکت در آزمون خود که از فردا به روی سایت سنجش قرار می گیرد می توانند کارنامه را با کلید نهایی تطبیق داده و در صورتی که در درصدها اختلاف مشاهده کرد اعتراض خود را از طریق سایت سازمان سنجش اعلام کند. وی با بیان اینکه افرادی که در آزمون سراسری سال 95 شرکت نکرده اند نیز می توانند برای پذیزش در رشته های بدون آزمون اقدام کنند گفت: داوطلبانی که برای پذیرش در کنکور سراسری سال 95 اقدام نکرده بودند می توانند از طریق سوابق تحصیلی در رشته های بدون آزمون اعلام آمادگی کنند. رئیس سازمان سنجش کشور با اشاره به شانس قبولی داوطلبان در دو گروه ریاضی و انسانی در کنکور سراسری سال 95 اظهار کرد: بیشترین شانس قبولی افراد در گروه ریاضی و انسانی بوده ضمن اینکه کمترین ظرفیت پذیرش برای گروه تجربی در نظر گرفته شده است.
هشدار جدی به داوطلبان ازمون سراسری !
گفتنی است سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای نسبت به افراد و موسسات سودجو به داوطلبان هشدار داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، اخیراً مشاهده شده است که برخی از افراد و مؤسسات سودجو، با توجه به نزدیکی زمان برگزاری آزمون سراسری، انتخاب رشته و ... با سوء استفاده از نام و عنوان مسؤولان و کارشناسان سازمان سنجش آموزش کشور و یا معرفی خود به عنوان مشاور ارشد سازمان سنجش آموزش کشور، در تهران، اراک، اهواز و سایر شهرهای مختلف کشور اقدام به تبلیغات گسترده و فریب داوطلبان و خانواده های آنان می نمایند.سازمان سنجش آموزش کشور، ضمن پیگیری موضوع از طریق مراجع قانونی، به اطلاع داوطلبان و خانواده های محترم آنها می رساند که ادعای این افراد و مؤسساتی که چنین ادعایی را مطرح نموده یا بنمایند، کذب محض بوده و هیچ یک از مسؤولان، کارشناسان یا کارکنان سازمان سنجش، همکاری با هیچ مؤسسه ای ندارند و افراد نام برده شده در تبلیغات مؤسسات یاد شده، فاقد ارتباط و همکاری با این سازمان بوده و طرح موضوعات این چنینی به منظور سوء استفاده از شما داوطلبان گرامی است.
شایان ذکر است که دیروز اسامی نفرات برتر گروههای پنجگانه کنکور سراسری از سوی این سازمان اعلام شد که 26 نفر از افراد برتر آقا و 10 برگزیده نیز خانم بودند. همچنین بیشترین نفرات برتر آزمون امسال را شرکت کنندگان تهرانی تشکیل می‌دهند، بطوریکه 21 نفر از نفرات برتر از تهران و شمیرانات بوده و 15 نفر دیگر نیز از شهرستانهای سراسر کشور هستند./آخرین خبر

 

برای دریافت کارنامه نتایج اولیه، از اینجا اقدام کنید.

 

 انتهای پیام/*

 

عضویت در تلگرام

 

 

 

Back to Top

Template Design:Dima Group