مهمترین عناوین روز

رسانه پویاخبر

 

جستجو در سایت


 

 

 

ایلام - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای ایلام گفت: سال گذشته 11 هزار گواهینامه مهارت فنی و حرفه‌ای در استان برای متقاضیان صادر شده است.

احسان جمشیدزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: سال گذشته 19 هزار نفر در استان متقاضی اخذ گواهینامه مهارت فنی و حرفه‌ای بودند که از این تعداد 17 هزار و 508 نفر در آزمون‌های تئوری و کتبی شرکت و 11 هزار نفر از آنان موفق به اخذ گواهینامه مهارت شدند.
وی با بیان اینکه این گواهینامه‌ها در تمامی رشته ‌های مراکز آموزشی صادر شده اند، گفت: این گواهینامه ها در رشته های صنعتی، کشاورزی، فرهنگ و هنر و رشته‌های خدماتی صادر شده است.
جمشیدزاده هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی در این سازمان را تربیت نیروی انسانی ماهر و نیمه ماهر عنوان کرد و افزود: با توجه به اعتبار مدرک فنی و حرفه‌ای افرادی که مهارت لازم را داشته باشند به سرعت جذب بازار کار می‌ شوند و برای افزایش و ارتقای تولید، این امر با همکاری دستگاه‌های مختلف تحقق پیدا می‌کند.
14 مرکز ارائه آموزش های فنی و حرفه ای استان ایلام در بخش دولتی فعال است که بیش از 250 حرفه شغلی را به متقاضیان جامعه هدف آموزش می دهند./ایرنا

 

 

 

 

×××

 

   

   این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید :ایمیل برای ارسال اخبار، مقاله، یادداشت، سوژه و درج تبلیغات

   

 ۰۹۱۸۵۱۳۸۸۵۴ - ۰۹۳۹۸۴۳۳۹۱۶ - ارسال اخبار از طریق تلگرام: ۰۹۱۲۰۷۲۰۷۶۱

  

 

عضویت در تلگرام

Back to Top

Template Design:Dima Group