مهمترین عناوین روز

رسانه پویاخبر

 

جستجو در سایت


 

 

 

 

پایگاه خبری تحلیلی پویاخبر (www.pooyakhabar.ir)

ایلام - پویاخبر -استاندار ایلام در پیامی از مردم فهیم استان در خلق حماسه ۱۳ فروردین ماه تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی از مردم متعهد و بافرهنگ استان ایلام در همراهی مثال زدنی در نه به ۱۳ بدر تقدیر و تشکر کرد.

🔰در بخش از این پیام آمده است:

آنچه که امروز مردم بافرهنگ و متعهد ایلام عزیز در روز طبیعت با رعایت اصول بهداشتی به نمایش گذاشتند تلفیقی از اخلاق و مدنیت بود که حس مسئولیت پذیری و تعهد در مقابل همنوعان و همراهی با قوانین و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا را به نمایش گذاشت.

آری این مردمان بزرگ یک بار دیگر با همدلی و همراهی همیشگی و با مسئولیت پذیری اجتماعیشان در اجرای پویش در خانه بمانیم در روز ۱۳ فروردین ماه برگ زرین دیگری را در صفحه پرافتخار خود ثبت کردند و یک حماسه ماندگار دیگر خلق نمودند.

اینجانب بر خود لازم می دانم از همراهی یکایک مردم عزیز و بزرگوار استان ایلام بابت این حرکت ارزشمند در خالی کردن خیابان ها، پارک ها و طبیعت و شرکت نکردن در مراسم روز ۱۳ بدر صمیمانه قدردانی نمایم. به یقین امروز ایلامیان عزیز با این حرکت ماندگار گامی بلند در راستای سلامتی خود و جامعه برداشتند و امیدواریم این همراهی و همکاری تا شکست قطعی این ویروس منحوس ادامه یابد.

 .

 .

 .

 

 

×××

    (گروه رسانه ای ندای زاگرس (ندای زاگرس – سپهرروز – پویاخبر – ماناسپهر - نگاه اقتصاد

 

http://www.nedayezagros.ir  -  http://www.manasepehr.ir  - http://pooyakhabar.ir  - http://negaheghtesad.ir 

 

این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید :ایمیل برای ارسال اخبار، مقاله، سوژه و درج تبلیغات

 

      ۰۹۱۸۵۱۳۸۸۵۴  - ارسال اخبار از طریق تلگرام: ۰۹۱۲۰۷۲۰۷۶۱

 

 09185138854 - واتساپ: 09398433916

*** 

 

 

عضویت در تلگرام

Back to Top

Template Design:Dima Group