مهمترین عناوین روز

رسانه پویاخبر

 

جستجو در سایت


 

 

 



ایلام - استاندار ایلام با اشاره در دست اجرا بودن تعداد زیادی پروژه زیربنایی در استان خواستار نظارت و رصد میدانی و عملیاتی آنها توسط مدیران مسوول شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی عصر سه شنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به افتتاح و راه اندازی مرکز رفع موانع تولید استان در اداره صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: در این ستاد مقرر شد دستگاه های اجرایی که مجوزها را صادر می کنند مثل آب، برق، گاز یا دستگاه هایی که با دریافت ها و پرداخت ها سرو کار دارند مثل بانک ها و سازمان تامین اجتماعی، امور مالیاتی، شهرک های صنعتی و جهاد کشاورزی نمایندگان تام الاختیار خود را به این مرکز بفرستند.

وی با اشاره به اینکه زمان کار این مرکز از هشت صبح تا هشت شب است، افزود: اگر دستگاه های اجرایی مصوبه ای در کارگروه تسهیل و یا ستاد اقتصاد مقاومتی داشتند و با مانعی روبه رو شد می توانند به این مرکز مراجعه کنند تا با حضور نمایندگان تام الاختیار دستگاه های متولی در کمترین زمان ممکن بر سر رفع مانع تصمیم گیری شود.

استاندار ایلام یادآور شد: گذشته وقتی مشکلی پیش می آمد فرد مجبور بود از این اداره به آن اداره کلی وقت و زمان تلف کند و تازه نتیجه هم نمی گرفت اما با شروع بکار این مرکز همه ادارات نمایندگان تام الاختیار خود را معرفی کرده اند و اگر ابهامی در ارتباط با هر اداره بود همانجا بدون فوت وقت رفع می شود.

سلیمانی دشتکی با تاکید بر اینکه در این مرکز هر تصمیمی که گرفته می شود باید اجرایی شود، گفت: مدیران وقتی نمایندگان تام الاختیار خود را به این مرکز معرفی می کنند دیگر حق ندارند بر سر راه تصمیمات اتخاذ شده مانع ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه ایجاد این مرکز یک گام اساسی و ارزشمند در رفع بروکراسی اداری و رفع موانع تولید در استان است، اضافه کرد: از این بابت از تمامی دست اندرکاران امر تشکر می کنم.

سلیمانی‌دشتکی در ادامه با اشاره به شرایط سخت کشور خواستار کمک و همکاری مسئولان در رفع مشکلات مردم شد و گفت: ما همیشه باید خدمتگذار مردم باشیم به ویژه در این شرایط که مردم با تنگناهایی مواجه اند لازم است با افق دید بلند در رفع مسائل و مشکلات مردم بیشتر هوای آنان‌ را داشته باشیم.

وی با اشاره به راهگشا بودن رهنمودهای مقام معظم رهبری در روزهای اخیر افزود: طی چند وقت گذشته برخی نسبت به رئیس‌جمهوری و دیگر مسئولان دولتی هتک حرمت کردند تا اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد ملی کرونا اظهار داشتند که کار آنها غلط بوده و هتک حرمت حرام شرعی است.

استاندار ایلام با تاکید بر این مهم که بیانات و کلام رهبری می بایست فصل الخطاب برای همه ما باشد، اظهار داشت: اینجا اعلام می کنیم همه ما تابع امر ولی فقیه هستیم و در مسیر وحدت و همدلی گام بر می داریم.

نماینده عالی دولت خواستار میدانی و عملیاتی برگزار کردن جلسات و نشست ها در فضای پیش روی دولت در استان شد و گفت: امروز در نشست قرارگاه سازندگی محرومیت زدایی استان با حضور مسئولان بنیاد علوی بصورت عملیاتی پروژه به پروژه پیش رفتیم و باید به همین منوال دیگر جلسات بصورت کاربردی برگزار شوند.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه فرصتی برای وقت تلف کردن و یا به حاشیه رفتن نیست، تاکید کرد: در این جلسات باید دنبال خروجی کار جهت رفع مشکلات مردم باشیم و نسبت به عملیاتی کردن وعده های داده شده اقدام کرد.

وی با اشاره به سفر برخی مسئولان ارشد کشوری به استان خواستار میدانی عمل کردن آنها شد و گفت: در هفته ها و ماه های پیش رو هیات های بلند پایه ای از قوای مختلف به استان سفر می کنند که امیدواریم نتایج مثبتی برای استان در پی داشته باشد.

استاندار ایلام افزود: البته باید مواظب بود در این زمان کم پیش روی دولت وعده هایی به مردم داده شود که قابل انجام باشد و از شعار گرایی دوری کنیم.

وی با اشاره به نتایج خوب و مثبت سفر هیات های مختلف به استان، تاکید کرد: در چند ماه گذشته هیات های مختلفی از بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی، معاونت توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون علمی رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان کشور، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به همراه رئیس کمیته امداد امام (ره) و رئیس بنیاد مسکن و امروز هم نمایندگانی از بنیاد علوی به استان آمده اند که دستاوردهای بسیار خوبی برای استان در پی داشته است.

گفتنی در این نشست مسائل و مشکلات چند طرح تولیدی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در جهت رفع موانع اتخاد شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Back to Top

Template Design:Dima Group