«از پشم تا فرش» پروژه ای برای اشتغال مددجویان شهرستان ملکشاهی

پویاخبر - در نشستی با حضور فرماندار شهرستان ملکشاهی،مدیرکل تعاون روستایی استان، معاون اشتغال کمیته امداد استان ایلام ،قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان، بسیج سازندگی سپاه ملکشاهی و امور عشایری استان، در خصوص اشتغال مددجویان جویای کار شهرستان ملکشاهی در پروژه از پشم تا فرش تبادل نظر و رایزنی شد.

معاون اشتغال کمیته امداد استان ایلام در این نشست گفت: با توجه به اعلام آمادگی یکی از کارآفرینان شهرستان ملکشاهی در خصوص مشارکت در اشتغال مددجویان این شهرستان با محوریت نخ ریسی و بافت فرش مقرر گردید کمیته امداد با مشارکت تعاون روستایی و سایر دستگاه ها در خصوص تکمیل زنجیره اشتغال آفرینی طرح مورد نظر همکاری نمایند.

 

حمید احمدی افزود: بر اساس این طرح کمیته امداد تعدادی از مددجویان جویای شغل را که قبلا در زمینه فرش بافی و نخ ریسی آموزش دیده اند شناسایی کرده و با همکاری این کارآفرین در خصوص اشتغال آنها با محوریت فرایند تولید فرش معرفی نماید.

 

معاون اشتغال کمیته امداد استان تصریح کرد: در این زمینه کمیته امداد استان به تعداد مددجویانی که در این زمینه به کار تولید مشغول خواهند شد تسهیلات اشتغال زایی پرداخت و زمینه اشتغال آنان را فراهم خواهد کرد.

 

احمدی ادامه داد: در این پروژه اداره کل تعاون روستایی نیز امکانات و فضای فیزیکی از جمله سوله های در اختیار را جهت فعالیت تولیدی فراهم خواهد کرد.همچنین سایر دستگاه های همکار به فراخور مسئولیت های اجتماعی در زمینه آموزش، تامین مواد اولیه و ابزار کار و بازاریابی و فروش محصولات تولیدی نیز همکاری می نمایند.

 

فرماندار شهرستان ملکشاهی نیز در این نشست گفت: از آنجایی که تولید با مشارکت مردم به عنوان شعار امسال نامگذاری شده است کمیته امداد از جمله دستگاههایی است که می تواند همانند سالهای گذشته بیشترین نقش را در اشتغال آفرینی و توانمندسازی جامعه هدف داشته باشد.

 

 

 

 

#

#

#پایگاه_خبری_تحلیلی_پویاخبر

#پایگاه_خبری_تحلیلی_نگاه_اقتصاد

#پایگاه_خبری_تحلیلی_ندای_زاگرس

#پایگاه_خبری_تحلیلی_ماناسپهر

#پایگاه_خبری_تحلیلی_پویاروز

#گروه_رسانه_ای_ندای_زاگرس

#گروه_رسانه_ای_ پویاخبر

#کمیته_امداد_استانایلام