استاندار ایلام: پارکینگ خصوصی با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران ایجاد می شود

ایلام -  استاندار ایلام با بیان اینکه پارکینگ خصوصی با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران در حال آماده سازی است، بر تکمیل زیرساخت های اربعین در این استان و پایانه مرزی مهران تأکید کرد.

به گزارش ایرنا، ” حسن بهرام نیا” روز جمعه در جریان سفر به مهران و بازدید از زیرساخت های مسیر ایلام به مهران، از پارکینگ بخش خصوصی واقع در محدوده پایانه مرزی (جنب میدان اربعین ) بازدید و در جریان آماده‌سازی این پارکینگ برای پارک وسایل نقلیه زوار در ایام اربعین حسینی و در طول سال قرار گرفت.

استاندار ایلام در جریان این بازدید گفت: این پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی با مساحت ۱۵ هکتار برای رفاه حال زوار با همکاری بخش خصوصی در حال آماده‌سازی است.

بهرام‌نیا با اشاره به اینکه ایجاد این پارکینگ نقش مهمی در راستای جلوگیری از ترافیک در پایانه مرزی مهران و رفاه حال زوار اربعین حسینی دارد، افزود: نرخ پارک خودرو در این پارکینگ، براساس نظر ستاد اربعین و با نظارت دستگاه‌های متولی است.

استاندار ایلام در جریان سفر به شهرستان مهران، از پل(باکس و آب‌نما) در دست‌ ساخت کنجان‌چم در محور ایلام – مهران بازدید و در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت‌.

وی در این بازدید بر تسریع در ساخت این پل (باکس و آب‌نما) تاکید کرد و گفت: بخش زیادی از ترافیک محور ایلام – مهران در ایام برگزاری کنگره اربعین‌حسینی از طریق این پل پوشش داده می‌شود.

بهرام‌نیا با بیان اینکه متولی ساخت این باکس و آب‌نما اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است، گفت: بر اساس وعده پیمانکار قرار است این پروژه در تیرماه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، استاندار ایلام در سفر به شهرستان مهران زیرساخت‌های اربعین‌حسینی در حوزه‌های مختلف را مورد بازدید و بررسی قرار داد./ایرنا