استاندار قم از مجتمع فولاد غرب آسیا بازدید کرد

پویاخبر/استاندار قم در بازدید از مجتمع فولاد غرب آسیا اظهار کرد: برای حل مشکلات این واحد و جلوگیریی از بیکاری کارکنان آن نیازمند عزم جدی مسئولان در تراز ملی هستیم.سید مهدی صادقی استاندار قم با حضور در پهنه صنعتی نیزار، از  مجتمع فولاد غرب آسیا  بازدید نمود و از نزدیک در جریان مشکلات این واحد […]

پویاخبر/استاندار قم در بازدید از مجتمع فولاد غرب آسیا اظهار کرد: برای حل مشکلات این واحد و جلوگیریی از بیکاری کارکنان آن نیازمند عزم جدی مسئولان در تراز ملی هستیم.
سید مهدی صادقی استاندار قم با حضور در پهنه صنعتی نیزار، از  مجتمع فولاد غرب آسیا  بازدید نمود و از نزدیک در جریان مشکلات این واحد صنعتی قرار گرفت.

استاندار قم در حاشیه این بازدید ۵ ساعته، طی سخنانی با اشاره به سیاست های اقتصاد مقاومتی در سال جاری اظهار کرد: بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و رفع موانع تولید به عنوان یکی از برنامه های اولویت دار استان در سال جاری مورد توجه است.
وی ظرفیت بالای اشتغال در مجتمع فولاد غرب  را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه حفظ تولید و اشتغال هدف اصلی از این بازدید بوده است افزود: در تلاش هستیم تا از تعدیل ۲۵۰ تن از کارکنان این واحد صنعتی جلوگیری کنیم.
صادقی با اشاره به برخی مشکلات مجتمع فولاد غرب آسیا افزود: مشکلات استانی این مجتمع از جمله مباحث مالیاتی و بخشی از سرمایه در گردش را بزودی حل خواهیم کرد.
نماینده عالی دولت در استان تامین مواد اولیه را مهمترین مشکل مجتمع صنعتی فولاد غرب آسیا عنوان کرد و ادامه داد: حل این مشکل و تامین سرمایه در گردش این واحد صنعتی نیازمند همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و برخی دیگر از مراکز ملی است.
وی با بیان اینکه با جدیت پیگیر رفع مشکلات مجتمع فولاد غرب هستیم خاطرنشان کرد: در صورتیکه نتوانیم مشکلات این واحد صنعتی را بزودی مرتفع کنیم با معضل بزرگ بیکاری کارکنان این واحد مواجه خواهیم بود که این مسئله مغایر با سیاست های اقتصاد مقاومتی است.
استاندار قم با بیان اینکه دولت باید در شرایط جاری از اختیارات خود در این زمینه استفاده کند تصریح کرد: برای حل همه ی مشکلات این واحد صنعتی نیازمند همت ملی مسئولان هستیم.

انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}