مهمترین عناوین روز

رسانه پویاخبر

 

جستجو در سایت


 

 

 


اردبیل - رئیس عالی هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان اردبیل تاکید کرد که چگونگی رفتار تبلیغاتی داوطلبان انتخابات در رسیدگی به صلاحیت آنها تاثیر داشته و نامزدهایی که در وضعیت کرونایی فعلی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی‌توجهی کنند، تایید صلاحیت نخواهند شد.

محمود عباس‌زاده مشگینی روز شنبه به خبرنگار ما گفت: در وضعیت حاکم کرونایی بر کشور هر گونه اقدام تبلیغی داوطلبان انتخابات شوراها می‌تواند منجر به بدتر شدن اوضاع و شیوع بیشتر ویروس کرونا شود.

وی بیان کرد: این هیات در بررسی صلاحیت داوطلبان شوراها به گزارش هیات‌های اجرایی و ارگان‌های انتظامی و امنیتی در باره شیوه تبلیغات و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه ویزه خواهد داشت و با هر فردی که اقدام به تشکیل اجتماع و به خطر انداختن سلامت جامعه کند به صورت قانونی برخورد کرده و صلاحیت وی را تایید نخواهد کرد.

او بیان کرد: در وضعیت بحرانی کنونی، حفظ سلامت جامعه خط قرمز هیات‌های نظارت بوده و اجازه داده نمی شود که با رفتارهای خطرآفرین آرامش و سلامت مردم به هم بریزد.

عباس زاده اظهار کرد: در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها به هیچ وجه به مسایل جناحی، قومی و قبیله‌ای توجه نشده و تنها بر اساس مر قانون و مسایل عرفی و شرعی و سعه صدر عمل خواهد شد.

بهروز ندایی رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل نیز گفت: تاکنون ۲ هزار و ۶۵۰ نفر در انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای استان اردبیل ثبت نام کرده اند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز ۲۸ خرداد همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Back to Top

Template Design:Dima Group