استعدادهای ورزشی را بشناسیم/ سجاد دلگرم (فوتبال)

تب فوتبال در همه جای دنیا داغ است و علاقمندان بیشماری هم با امکانات و بی امکانات در دنیای پرهیجانش پا به توپ می شوند.     در اکثر مناطق مختلف ایران هم استعدادهای فراوان و ناشناخته ای در این رشته با گرمای آن درآمیخته اند و  در صورت وجود امکانات و شناخته شدن می‌توانند […]

تب فوتبال در همه جای دنیا داغ است و علاقمندان بیشماری هم با امکانات و بی امکانات در دنیای پرهیجانش پا به توپ می شوند.

 

 

در اکثر مناطق مختلف ایران هم استعدادهای فراوان و ناشناخته ای در این رشته با گرمای آن درآمیخته اند و  در صورت وجود امکانات و شناخته شدن می‌توانند حرف های زیادی برای گفتن در مستطیل سبز داشته باشند.
شهرک ولی عصر که در شهرستان بدره و در استان ایلام واقع شده، از جمله مناطقی است که تب فوتبال در آن جاری است و جوانان و نوجوانان این دیار با وجود کمبود امکانات از جمله زمین چمن (طبیعی و مصنوعی) همچنان علاقمندانه تر به علاقه ی فوتبالی خود ادامه می دهد و در این بین استعدادهایی هم هستند که می توانند با دیده شدن، به باور رسیده و بیشتر رشد کنند.
(سجاد دلگرم) از جمله استعدادهای فوتبال شهرک است که با حضور در تیم منتخب مدارس ابتدایی شهرستان بدره، گوشه ای از توان خود را به نمایش گذاشته است.
سجاد که متولد شهریور ۱۳۸۴ است، در سال تحصیلی جدید در مقطع هفتم درس خواهد خواند.
او از هفت سالگی به فوتبال علاقمند شده و امیدوار است که در پست مهاجم یک روز بتواند به آرزویش برسد و در تیم پرسپولیس تهران بازی کند.
سجاد به (مسی) و (بارسلونا) هم علاقه خاصی دارد. او با جدیت بیشتر و در صورت حضور در تیم های معتبر باشگاهی می تواند به یک مهاجم فرصت طلب و ریزنقش تبدیل شود.
او از (فرشاد احمدزاده) در ذهن خود الگویی ساخته و آینده و شغلش را به فوتبالیست شدن محدود کرده است.
سجاد قدردان زحمات معلم ورزش خود آقای یاران نیازی و پدر و مادرش و همچنین برادرش (امیرحسین) است و آرزو دارد روزی بتواند زحماتشان را جبران کند.
تابستان گرم از راه رسیده و کوچه های شهرک از صدای بازی سجاد و هم بازی هایش پر شده است. اگر مسئولین شهرستان و استان در راستای پر کردن اوقات فراغتشان به ویژه در بحث برگزاری کلاس های ورزشی همت بگمارند، هیجان پاکشان در سایه ی دیوارهای گرم تلف نمی شود و می توانند بهترین بهره را از تعطیلات مدارس کسب کنند.
به هر حال در شهرک ولی عصر مثل (سجاد دلگرم) کم نیستند و فقط به توجه نیاز دارند تا خودشان را نشان بدهند.


انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}