استقبال زائران از مسیر قلاجه – ایوان -ایلام – مرز مهران

معاون فرماندار ایوان از استقبال زائران از مسیر قلاجه – ایوان -ایلام – مرز مهرانگفت: در چند روز گذشت شمار زیادی از زائران مناطق مختلف کشور از مسیرهای ارتباطی ایوان – ایلام برای رفتن به مرز مهران و همچنین بازگشت به شهرهای خود تردد کردند.     عبدالرضا مهدیان اظهار کرد: از جمعیت وارد شده […]

معاون فرماندار ایوان از استقبال زائران از مسیر قلاجه – ایوان -ایلام – مرز مهرانگفت: در چند روز گذشت شمار زیادی از زائران مناطق مختلف کشور از مسیرهای ارتباطی ایوان – ایلام برای رفتن به مرز مهران و همچنین بازگشت به شهرهای خود تردد کردند.

 

 

عبدالرضا مهدیان اظهار کرد: از جمعیت وارد شده به این شهرستان در این مدت بیش از ۵۰۰ نفر در مکان های تعیین شده از جمله خوابگاه های ادارات و مساجد و حسینیه ها اسکان داده شده اند.
مهدیان یادآور شد: در این مدت سه هزار پرس غذای گرم و بیش از پنج هزار صبحانه و میان وعده میان زائرین توزیع شد که نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.
معاون فرماندار ایوان تاکید کرد: افتتاح تونل قلاجه و کاهش مسیر به طول ۱۲ کیلومتر همچنین حذف ۱۲ نقطه حادثه خیز و خطرناک تردد را در این مسیر ایمن و راحت کرده است.
وی گفت: با توجه به ایمنی این جاده و ترافیک روان آن هیچ تصادف رانندگی جرحی منجر به فوت در راه های ارتباطی حوزه استحفاظی شهرستان ایوان در این مدت رخ نداده است.
وی با اشاره به نصب علائم و تابلوهای اطلاعاتی برای زائران در مسیر اسلام آباد – ایوان افزود: تابلوهای راهنمایی مسیرهای تردد زائران به خوبی مشخص شده ضمن اینکه با هماهنگی فرمانداری ایوان و اسلام آباد در حوزه راهداری تمام تمهیدات برای نصب این علائم و تامین سلامت جاده ای اندیشیده شده و این مسیر از نظر امنیتی، ترافیکی، امدادی و انتظامی در حد مطلوبی قرار دارد.
شهرستان ایوان با جمعیت ۵۵ هزار نفر در ۳۵ کیلومتری شمال ایلام قرار دارد و راه ارتباطی کرمانشاه – اسلام آباد غرب – ایوان – ایلام – مهران و بالعکس از مسیرهای اصلی دسترسی و تردد زائران اربعین حسینی است.
به گزارش ایرنا، مرز بین المللی مهران به واسطه مزیت امنیت و کوتاهی مسافت تا اماکن زیارتی عراق به یکی از مرزهای پرتردد کشور به عتبات عالیات کشور همسایه تبدیل شده است./ایرنا

 

×××

 

 انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}

 

×××

با تنها کانال خبری #هفته_نامه_ندای_زاگرس در تلگرام به روز باشید:

@nedayezagros

به اینستا گرام ندای زاگرس بپیوندید

https://instagram.com/_u/nedaye.zagros