اشتغال هفت هزار و ۹۹۰ نفر با افتتاح و کلنگ زنی طرح های کشاورزی هفته دولت در ایلام

رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام گفت: زمینه اشتغال بکار هفت هزار و ۹۹۰ نفر با افتتاح و کلنگ زنی طرح های حوزه کشاورزی در این استان به میمنت ایام الله هفته دولت فراهم می شود.         پایگاه خبری تحلیلی پویا خبر (pooyakhabar.ir):سید محمدتراب میری اظهار کرد: یک هزار و ۹۱۷ میلیارد و […]

رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام گفت: زمینه اشتغال بکار هفت هزار و ۹۹۰ نفر با افتتاح و کلنگ زنی طرح های حوزه کشاورزی در این استان به میمنت ایام الله هفته دولت فراهم می شود.

 

 

 

 

پایگاه خبری تحلیلی پویا خبر
(pooyakhabar.ir):
سید محمدتراب میری اظهار کرد: یک هزار و ۹۱۷ میلیارد و ۲۸۷ میلیون ریال اعتبار برای افتتاح یا کلنگ زنی ۴۸ پروژه تولیدی و خدماتی زیر بخش های جهاد کشاورزی استان در هفته دولت هزینه شده است.
وی ادامه داد: این پروژه ها شامل طرح هایی چون آبیاری تحت فشار کلاسیک، تجهیز ایستگاه پمپاژ، شبکه های آبیاری و زهکشی، سایت توسعه باغات، پرورش ماهی در قفس، احداث گلخانه و سیلو در نقاط مختلف استان ایلام است.
به گفته وی با افتتاح یا کلنگ زنی پروژه های جهاد کشاورزی زمینه اشتغال آفرینی برای هفت هزار و ۹۹۰ نفر ، تثبیت شغل هشت هزار و ۷۴۵ نفر و بهره مندی هشت هزار و ۶۹۸ خانوار استان ایلام فراهم می شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام افزود: همزمان با هفته دولت ۲۹ پروژه بخش کشاورزی با اعتبار ۳۱۱ میلیون و ۱۴۴ هزار ریال افتتاح می شود که با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغالزایی ۴۴۵ نفر، تثبیت شغل یک هزار و ۱۴۴ نفر و بهره مندی ۶ هزار و ۲۰۶ خانوار فراهم می شود.
میری یادآور شد: همچنین در این هفته ۹ طرح با اعتبار ۳۵۰ میلیارد و ۹۷۳ میلیون ریال با فراهم سازی شرایط اشتغالزایی برای یک هزار و ۶۱۲ نفر ، تثبیت شغل یک هزار و ۷۱۱ نفر و بهره مندی ۵۵۴ خانوار مورد کلنگ زنی قرار می گیرد./ایرنا


انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}