اقدامات فرهنگي براي مقابله با آسيب هاي اجتماعي بايستي آفندي باشد

رئيس پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي استان گفت: اقدامات فرهنگي براي مقابله با آسيب هاي اجتماعي بايستي آفندي باشد. به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ”جلال ميرزابيگي” در همايش ساليانه رابطان ادارات و نهادهاي دولتي اظهار داشت: امنيت يک توليد اجتماعي است که همه دستگاهها و به نوعي همه مردم در توليد آن دخيل هستند.   […]

رئيس پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي استان گفت: اقدامات فرهنگي براي مقابله با آسيب هاي اجتماعي بايستي آفندي باشد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ”جلال ميرزابيگي” در همايش ساليانه رابطان ادارات و نهادهاي دولتي اظهار داشت: امنيت يک توليد اجتماعي است که همه دستگاهها و به نوعي همه مردم در توليد آن دخيل هستند.

 

وي ادامه داد: دستگاههاي متعددي در کشور مسئول توليد امنيت هستند.
رئيس پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي استان با تأکيد بر لزوم هماهنگي هاي بين بخشي براي فرهنگ سازي در جامعه گفت: عدم توازن در حرکت،مقابله با آسيب ها و جرايم را با کندي مواجه کرده است.
وي با اشاره به اينکه تحقق امنيت اجتماعي پايدار در گرو مشارکت همه اقشار مردم است،گفت: براي اثربخش بودن اقدامات در حوزه پيشگيري از جرايم نياز است که هر نهادي وظايف تعيين شده را در حوزه مأموريتي به درستي انجام دهد.
سرهنگ ميرزابيگي در پايان با تأکيد بر اينکه لزوماً جلوگيري از وقوع جرم نيازمند کار فرهنگي است، گفت: بايد از تدافعي عمل کردن در اين حوزه پرهيز شود و اقدامات فرهنگي، اجتماعي حالت آفندي به خود بگيرد.

 انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}