امام جمعه ایلام:آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی خدمات ارزنده‌ای را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه کرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با صدور پیامی ضمن تسلیت رحلت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی اعلام کرد: وی خدمات ارزنده‌ای را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه کرد.   در بخشی از پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی به مناسبت رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آمده است: انا لله و انا الیه راجعون، […]

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با صدور پیامی ضمن تسلیت رحلت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی اعلام کرد: وی خدمات ارزنده‌ای را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه کرد.

 

در بخشی از پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی به مناسبت رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آمده است: انا لله و انا الیه راجعون، خبر ارتحال عالم نستوه، مبارز خستگی ناپذیر، یار دیرین امام و رهبری حضرت آیت‌الله حاج شیخ علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی بسیار جانسوز و حزین بود. این یار انقلاب همواره در طول عمر خویش ستونی برای انقلاب و سرداری برای سازندگی بود و پیوسته در صف مقدم براى دفاع از اسلام و مکتب اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامى قرار داشت.
 این پیام ادامه می‌دهد: ایشان که از پیشتازان حرکت انقلاب اسلامی در مبارزه با رژیم منحوس پهلوی بودند و عمر پربرکت خود را در راه ترویج اسلام، مکتب تشیع، آرمان‌های امام خمینی(ره) و اهداف رهبر معظم انقلاب سپری کردند.
 این پیام اضافه می‌کند: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پس از انقلاب با قبول مسؤولیت‌های مختلف نقش مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشتند و خدمات ارزنده‌ای را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا کردند.
 این پیام یادآور می‌شود: اینجانب درگذشت این فقید سعید را به مقام معظم رهبری و ملت ایران تسلیت گفته و غفران و مزید رحمت الهی را برای آن مرحوم مسألت می‌کنم، محمد نقی لطفی./خبر مرکز ایلام

انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}