انتخابات به عنوان يک پديده سياسي مهم و مبارک در کشور است

فرمانده انتظامي استان با بيان اينکه انتخابات به عنوان يک پديده سياسي مهم و مبارک در کشور است گفت: در اين حوزه بايستي تلاش کنيم فرامين مقام معظم رهبري که همان مُرّ قانون و تشويق مردم به حضور در پاي صندوق است اجرا کنيم.   به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار”نورعلي ياري” در در […]

فرمانده انتظامي استان با بيان اينکه انتخابات به عنوان يک پديده سياسي مهم و مبارک در کشور است گفت: در اين حوزه بايستي تلاش کنيم فرامين مقام معظم رهبري که همان مُرّ قانون و تشويق مردم به حضور در پاي صندوق است اجرا کنيم.

 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار”نورعلي ياري” در در همايش ساليانه کلانتري ها و پاسگاه هاي فرماندهي انتظامي استان ايلام اظهار داشت:در کنار ايجاد امنيت انتخابات، مأموران پليس تحت هيچ شرايطي به نفع و يا ضرر کانديداي خاصي حق تبلغ ندارند.
وي افزود:دستورالعمل جامع انتخابات را تدوين و به کليه واحدها ابلاغ تا به فضل الهي يک بستر مهم امنيتي را فراهم کنيم تا مردم به راحتي در پاي صندوق هاي رأي حضور پيدا کند و رأي خود را در صندوق اخذآراء بياندازند.
فرمانده انتظامي استان ايلام در بخش ديگري از سخنان خود به جشن هاي پيروزي انقلاب اسلامي در دهه فجر اشاره کرد و گفت: ما بايستي انشاءا… پوشش هاي امنيتي ، انتظامي و ترافيکي را فراهم کنيم.
وي راهپيمايي ۲۲ بهمن را يک روز تاريخي براي ملت ايران خواند و خاطرنشان کرد: اين روز يوم ا.. و روز پيروزي خون بر شمشير است که بايد اين روز را قدر بدانيم و نيروي انتظامي استان تمامي تمهيدات لازم براي شرکت هرچه باشکوه تر مردم  انديشيده است.
سردار ياري به دستورالعمل شوراي عالي تحول در کلانتري ها و پاسگاه ها اشاره کرد و يادآور شد: اين دستورالعمل در واقع روتوشي از بحث مديريت مکنا است که به دنبال فرمان مقام معظم رهبري تدوين شده است.
وي گفت: مقام معظم رهبري در ديدار فرماندهان انتظامي استان ها فرمودند”کلانتري ها و پاسگاه ها مظهر حاکميت نظام اسلامي است”.
اين مقام ارشد انتظامي استان يادآور شد: در راستاي عمل به فرامين رهبري بايستي بهترين جوانان تحصيلکرده ، خبره، بانزاکت و با مهارت در کلانتري ها و پاسگاهها حضور داشته باشند تا بتوانند پاسخگوي مردم باشند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: در تحقق امنيت پايدار استان بايستي از ظرفيت عظيم خيرين امنيت ساز استفاده شود و در اين راه هيچ منع قانوني نداريم.
وي افزود: وقتي قرار است از ظرفيت خيرين امنيت ساز استفاده کنيم بايد به آن چارچوب بدهيم و تمامي جوانب آن مهندسي و حسابرسي شود و نمايندگان نظارتي حفاظت و بازرسي در جلسات و برنامه هاي آن حضور مستمر داشته باشند تا شک و شبهه اي در اين زمينه ايجاد نشود.
فرمانده انتظامي استان ايلام تصريح کرد: به فضل الهي تا ۶ ماهه اول سال ۹۶ استان را گلستان خواهيم کرد.
وي گفت: ما در بحث تحول کلانتري ها و پاسگاهها ، ابتدا اماکن را کاملاً بازسازي مي کنيم،تجهيزات اداري و امکانات را تأمين و بهترين خودروهايي که وجود داشته باشد را در اختيار قرار خواهيم داد.
وي به سلامت کارکنان در ناجا اشاره کرد و گفت: آنچه که براي ما در اين سازمان از اهميت بالايي برخوردار است سلامت کارکنان است.
فرمانده انتظامي استان ايلام در پايان يادآور شد: ما بايستي هميشه خداوند و ائمه اطهار را ناظر بر اعمال خود ببينيم و صحت عمل و سلامت کاري داشته باشيم.

 انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}