معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: 

ایستادگی ایران در برابر غرب از نتایج مهم تحریم های غرب علیه ایران بوده است

 پویاخبر - معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: ایستادگی ایران در برابر غرب از نتایج مهم تحریم ایران بوده است که با عزت و اقتدار روی پای خود ایستاد.
حسین معروفی در اختتامیه جشنواره رسانه‌ای جام  امید خاطرنشان ساخت: اگر بخواهیم برای انقلاب اسلامی و ملت ایران خروجی و قابلیت تعیین کنیم حتی فهرست وار یک سال زمان می برد، در عرصه های مختلف پزشکی، علمی، صنفی، دسته ای، پهبادی و دفاعی سرآمد هستیم.
وی اظهار داشت: همه ملت ایران در تولید انقلاب اسلامی سهیم هستند و مشارکت کردند و دشمنان نظام در ابتدای این انقلاب جنگی قوی با تجزیه طلبی مطرح کردند تا بخشی از ملت ایران را بگیرند اما نقش مردم در انسجام و پاسداری از انقلاب مشاهده شد.
معروفی با بیان اینکه دشمن وقتی به جایی نرسید جنگ نابرابر ۸ ساله دفاع مقدس را رقم زد عنوان کرد: جنگ تمام عیار و نابرابر را به ملت ایران تحمیل کردند با تمام ابزار و امکانات نظامی،ملت بزرگ ایران تنها در یک طرف با دست خالی ‌که فقط خدا را داشت در این جنگ با دشمن تا دندان مسلح در مقابل تمام اشرار عالم ایستادگی کرد‌.
این مسئول با اشاره به حمایت تمام گروه‌های سیاسی و وجود تمام ابزارهای جنگی مختلف ناکام ماندند ایران اسلامی شهید و اسیر و جانباز داد و انقلاب اسلامی این پیروزی را به نام خود در جهان ثبت کرد و متجاوزین یعنی رژیم بعث، اسرائیل و آمریکا را معرفی کردند.
سردار معروفی تصریح کرد: در جریان ساخت کشور و سازندگی ملت ایران روی پای خود ایستاد در جریان تحریم نیز روی پای خود با حفظ عزت ایستاد در بحث هسته ای باز به طرف تحریم ایران رفتند اما با فناوری هسته ای کاری نکردند.
وی اضافه کرد: ملت تاریخ ساز ما در جریان ۹ دی ماه سال ۸۸ تاریخ را عوض کرد و به همه دشمنان ثابت کرد اگر نخبگان اشتباه کنند و سکوت کنند اما پای حقیقت ماندند.
در ۱۳ دی ۹۸ بزرگ سرباز انقلاب اسلامی (سردار سلیمانی)، بار دیگر غیرت ایران اسلامی را مورد حمله قراردادند تا جریان مقاومت را جمع کنند، ۸۰ میلیون ایرانی قاسم سلیمانی شدند ملت بزرگ ایران با نگاه اعتقادی تجلیل شدند و زیر پرچم بیعت کردند و راه سردار سلیمانی را ادامه دادند.
در سال ۱۴۰۲ دشمن چهار کار در دستور کار قرار داد؛ در دهه اول محرم تولید نشود، عاشورا زدایی همزمان محرم را به حاشیه ببرند در آن ایام خاص که ملت دست رد به دشمن زد راهپیمایی اربعین ۲۲ میلیون زائر برای مراسم رفتند تا به حسین بن علی برسند و حیات طیبه پیدا کنند.
سردار در پایان یادآور شد: در ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ دشمن تمام تلاش خود را بکار گرفت اما در ۱۱ اسفند به زیبایی پای حقیقت ایران ایستاد این ملت و این نظام هوشمند است در این ۴۶ سال ثابت کردند هرکجا اعتقادات و منافع ملی آنها در خطر باشد از هر قوم و قبیله ای برای دفاع از منافع ملی دور یک میز می نشینند و از حقیقت خود دفاع می کنند.
#پیشرفت_ایران
#رسانه_امید_آفرین
#جام_رسانه_امید
#ایلام_قهرمان
#ایلام_پایتخت_خادمین_اربعین_حسینی
#گروه_رسانه_ای_پویاخبر