ایلام شایسته‌ی گام‌های بزرگ است / راه‌های استان ایلام نیازمند اختصاص بودجه‌ی اضطراری

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: هر چند گام‌های بلندی در حوزه‌های مختلف برای میزبانی زائران اربعین  برداشته شده است اما کافی نیست.     «سلام امینی» در مراسم معارفه استاندار جدید ایلام، ضمن تقدیر از استاندار سابق ایلام و خوشامد گویی به استاندار جدید، و قدردانی از اعتماد دولت به فرزندان استان، اظهار کرد: […]

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: هر چند گام‌های بلندی در حوزه‌های مختلف برای میزبانی زائران اربعین  برداشته شده است اما کافی نیست.

 

 

«سلام امینی» در مراسم معارفه استاندار جدید ایلام، ضمن تقدیر از استاندار سابق ایلام و خوشامد گویی به استاندار جدید، و قدردانی از اعتماد دولت به فرزندان استان، اظهار کرد: زمانی حاج‌آقای لطفی که نماینده ایلام در مجلس بودند فرموده بودند ایلام به محل آموزش خلبانان عراقی تبدیل شده است ، که بیانگر این است که ایلام نقش خود را به خوبی هم در خط مقدم و هم در پشت جبهه ایفا کرد، وامروز شایشته‌ی گام‌های بزرگ است.
وی با اشاره به در پیش بودن ایام اربعین، گفت: ما در استان ایلام و مخصوصا در مهران در ایام اربعین شاهد حضور ۳ میلیون نفر زائر هستیم و با استعانت از خدواند و همت مردم و زحمت مسئولان سربلند بوده‌ایم و در آینده نیز سربلند خواهیم بود.
رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام با تاکید بر اینکه اربعین مشکل استان ایلام نیست بلکه آبروی کشوراست و از همه‌ی مدیران کل می‌خواهیم استاندار جدید را یاری کنند که این فریضه‌ی بزرگ که فرج بزرگی است به خوبی برگزار شود، تاکید کرد:  هر چند گام‌های بلندی در حوزه‌های مختلف برای میزبانی زائران اربعین  برداشته شده است اما کافی نیست.
امینی گفت: در بحث راه‌ها حدود۳۰۰ میلیارد تومان قرارداد بسته شده، اما به صورت اضطراری به ۵۰ میلیارد  تومان تا اربعین نیاز داریم، که نگاه ویژه‌ی دولت را می‌طلبد.
وی تاکید کرد: یقین دارم مردم مهران و شهرهای مرتبط خانه‌های خود را در اختیار زائران اربعین قرار می‌دهند اما کم‌لطفی‌هایی هم در حق مردم ایلام می‌شود که انتظار داریم صدا و سیمای مرکز ایلام واقعیت‌های اجتماعی موجود استان ایلام را بیان کنند.
نماینده ایلام در مجلس گفت: هر چند بستر دو راه ورودی قلاجه و حمیل فراهم است اما مرمت و بهسازی مسیرهای ایلام – صالح‌آباد مهران و ملکشاهی مهران نیازمند تزریق اعتبار است.
امینی تصریح کرد: مهمترین مشکل ما بیکاری جوانان اما وجود  ۹۰ درصد واحدهای هیدورکربنی و فاز دوم سروک و چنگوله، سامانه گرمسیری، خط راه آهن و موارد دیگری از این قبیل نوید بخش حل این مسئله‌ی اساسی است.

 

×××

 

 انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}

 

×××

با تنها کانال خبری #هفته_نامه_ندای_زاگرس در تلگرام به روز باشید:

@nedayezagros

به اینستا گرام ندای زاگرس بپیوندید

https://instagram.com/_u/nedaye.zagros