بانک صادرات ایران میزبان زوار حسینی در مرز بین المللی مهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پویا خبر و به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، همزمان با ایام اربعین شهادت سرور و سالار شهيدان ابا عبدالله الحسین (ع) کارکنان خدوم و متعهد این بانک همچون گذشته با مشارکت پرشور و عاشقانه خود در برگزاری هرچه با شکوه تر این رخداد معنوی جهان اسلام اقدام […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پویا خبر و به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، همزمان با ایام اربعین شهادت سرور و سالار شهيدان ابا عبدالله الحسین (ع) کارکنان خدوم و متعهد این بانک همچون گذشته با مشارکت پرشور و عاشقانه خود در برگزاری هرچه با شکوه تر این رخداد معنوی جهان اسلام اقدام به برگزاری موکب درمرز بین‌المللی مهران نمودند.

 

 

 

خاطر نشان می سازد این موکب که به همت اداره کل روابط عمومی، حوزه مقاومت بسیج شهداء، انجمن اسلامی بانک صادرات ایران و با همکاری خوب مدیریت شعب استان ایلام در محل شعبه والفجر مهران اقدام به خدمت رسانی و پذیرایی از زوار نموده و بنام شهداء بانک صادرات مزین گردیده است وکماکان در این محل در حال فعالیت می‌باشد. ضمنا تا بازگشت حداکثری زائران گرامی از طریق دروازه عتبات عالیات در پایانه بین‌المللی مهران استقبال و پذیرایی از این عزیزان توسط کارکنان خدوم بانک صادرات ادامه خواهد داشت.
شایان ذکر است توزیع مواد غذایی از قبیل خرما، نان و پنیر، کیک وکلوچه، چایی، آب معدنی و… همچنین اقلام بهداشتی رفاهی همانند چرخ دستی، ژل ضد عفونی کننده، کلاه، لیوان و ماسک از جمله اقداماتی است که هم اکنون در موکب شهداء بانک صادرات ایران (ایستگاه صلواتی) در حال انجام است.
در پایان لازم به یادآوری است که هزینه‌های این موکب از محل جمع‌آوری نذورات مجموعه همکاران این بانک در سراسر کشور تامین و پرداخت گردیده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

×××

 

 انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}

 

×××

با تنها کانال خبری #هفته_نامه_ندای_زاگرس در تلگرام به روز باشید:

@nedayezagros

به اینستا گرام ندای زاگرس بپیوندید

https://instagram.com/_u/nedaye.zagros