بنا: نتیجه در تورنمنت های بین المللی برایم معیار نیست

  پایگاه خبری تحلیلی پویا خبر (pooyakhabar.ir):سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درخصوص عملکرد نفراتی همچون مهدی زیدوند و مهدی علیاری در تورنمنت بین المللی پیت لازینسکی لهستان،گفت: نتیجه در چنین مسابقاتی برای من معیار نیست بلکه شناخت من از این نفرات مهم است.به گزارش ایرنا، محمد بنا در حاشیه تمرینات امروز (دوشنبه) تیم ملی کشتی […]

 

پایگاه خبری تحلیلی پویا خبر (pooyakhabar.ir):
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درخصوص عملکرد نفراتی همچون مهدی زیدوند و مهدی علیاری در تورنمنت بین المللی پیت لازینسکی لهستان،گفت: نتیجه در چنین مسابقاتی برای من معیار نیست بلکه شناخت من از این نفرات مهم است.
به گزارش ایرنا، محمد بنا در حاشیه تمرینات امروز (دوشنبه) تیم ملی کشتی فرنگی در جمع خبرنگاران افزود: خوشحالم نفراتی مانند مهدی زیدوند و مهدی علیاری با انگیزه مبارزه کردند اما این افرد باید در اردوهای تیم ملی خودشان را ثابت و تا آخرین لحظه تمرین و مبارزه کنند و درنهایت انتخاب با کادر فنی است.
وی اظهار داشت: انتظار داشتم در آستانه المپیک سطح رقابت های پیت لازینسکی در لهستان بالا باشد و هر چند در برخی وزن ها کیفیت فنی خوبی داشت اما در برخی از وزن ها کشتی گیران با کیفیتی حضور نداشتند اما خوشحالم که ملی پوشان سه طلا و یک برنز گرفتند و این در حالی است که در سال های گذشته به دنبال یک برنز یا یک نقره از این مسابقات بودیم.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درخصوص اینکه آیا رقابت های انتخابی درون اردویی به خصوص در وزن ۹۸ کیلوگرم برگزار می شود، گفت: زمان و شرایط مسابقات انتخابی را نداریم و کسی هم نمی تواند ذهن من را تا زمان اعلام ترکیب نهایی به المپیک بخواند و هیچ کشتی‌گیری نیز انتخاب شده نیست.
وی درخصوص عملکرد بشیر باباجانزاده و امیر قاسمی منجزی فرنگی کاران وزن ۱۳۰ کیلوگرم در لهستان اظهار داشت: باباجانزاده همه توانش را برای پیروزی برابر قاسمی گذاشته بود و فکر می‌کرد با پیروزی مقابل او کارش تمام شده است و نمی‌خواست دیگر مسابقات را ادامه دهد که به او پیغام دادم که کارش به سرانجام نرسیده و باید مسابقات را ادامه بدهد.
بنا تصریح کرد: مسئولیت تیم ملی با من است و سال ها با تفکرات خودم در کشتی زندگی کرده‌ام و به ملاک و معیارهای خودم پایبندم.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد عملکرد مهدی زیدوند در وزن ۶۶ کیلوگرم نیز گفت: او دلاورانه در لهستان کشتی گرفت و هر چند نمی خواست به این مسابقات برود، چون فکر می کرد امید نوروزی انتخاب شده است و تصمیم داشت در یک وزن بالاتر در لهستان به میدان برود اما با تاکید من در ۶۶ کیلو کشتی گرفت.
وی در مورد حسین نوری فرنگی کار وزن ۸۵ کیلوگرم نیز گفت: او در جام جهانی باختش را توجیه کرد اما در لهستان مشکلی نداشت، بین او و اخلاقی هم هنوز مشخص نیست که کدام یک مسافر المپیک می‌شوند.
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام پیت لازینسکی لهستان روزهای ۲۹ و ۳۰خردادماه در شهر اسپالا برگزار شد.
در پایان این رقابت ها تیم ایران توسط مهدی زیدوند، رامین طاهری و مهدی علیاری در وزن های ۶۶، ۸۰ و ۹۸ کیلوگرم صاحب مدال طلا و بشیر باباجان زاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد./ایرنا

 

انتهای پیام /*