بیانیه کمیته بین الملل خانه احزاب ایران به مناسبت شهادت حضرت آیت الله دکتر رئیسی و همراهان ایشان

پویاخبر - کمیته روابط بین‌الملل خانه احزاب ایران در پی شهادت حضرت آیت الله رئیسی و همراهان عزیزشان بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد.

عروج حضرت آیت الله دکتر رئیسی، رئیس جمهور خستگی ناپذیر و دلسوز، یار محرومان و یاور رهبر معظم انقلاب، دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر جهادی امور خارجه، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار موسوی و .. را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری و خانواده محترم این شهیدان تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

بر هیچکس پوشیده نیست آیت الله دکتر رئیسی همواره به عنوان خادمی متواضع، فرزانه، دست پاک و توانمند در برهه‌های مختلف نظام و انقلاب اسلامی نقش آفرینی نموده، همچنین حضور ايشان در عرصه‌های بین‌المللی جهت ارتقای وطن و تقویت امنیت و اقتصاد و مراودات جهانی از جمله عضویت در بریکس، شانکهای و… قابل ستایش است، اکنون نیز در راه خدمتگزاری به مردم شریف ایران به همراه جمعی از یاران و همراهان گرانقدرش به شهادت رسیدند اگرچه فقدان اندوهگین این عالم مجاهد و پاک سیرت بسیار سخت و جانکاه است، اما بهره‌مندی از ظرفیت‌های فراوان مدیریتی، تخصصی و .. که در طول دوران تصدی مناصب مختلف از سوی این عالم وارسته به یادگار مانده‌است، همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز در بیاناتشان به آن اشاره فرمودند، امور کشور معطل نخواهد ماند واین حرکت تا رسیدن به نوک قله‌های تعالی و پیشرفت کشور همچنان ادامه خواهد یافت، البته زحمات و خدمات دیپلماتیک وزیر جهادی امور خارجه را نیز نباید از اذهان دور داشت،ایشان نیزدر برهه های مختلف نظام‌ و انقلاب از هیچ کوششی فروگذار نکردند و در آخرین منصب خدمتگذاری (وزیر امور خارجه) جغرافیای جهانی را درنوردید تا بتواند تعاملات لازم را درجهت پیشبرد اهداف کشور و شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارتقاء سطوح مختلف اعم از اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و.. را گسترش دهند.
روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

کمیته روابط بین الملل خانه احزاب ایران

 

 

#پایگاه_خبری_تحلیلی_پویاخبر
#پایگاه_خبری_تحلیلی_نگاه_اقتصاد
#پایگاه_خبری_تحلیلی_ندای_زاگرس
#پایگاه_خبری_تحلیلی_ماناسپهر
#پایگاه_خبری_تحلیلی_پویاروز
#گروه_رسانه_ای_ندای_زاگرس
#آیت_الله_سید_ابراهیم_رئیسی
#حجت_الاسلام_آل_هاشم_ولی‌فقیه_و_امام_جمعه_تبریز
#حسین_امیرعبداللهیان_وزیر_امور_خارجه
#مالک_رحمتی_استاندار_آذربایجان_شرقی
#سردار_سید_مهدی_موسوی_فرمانده_یگان_حفاظت_رئیس_جمهور