تبلور هنر روابط عمومی با بهره گیری از مدیران ارزشی

گزینش هوشمندانه مدیران خوشنام روابط عمومی ها و استفاده از تدابیر، سوابق وتجربیات ارزنده ایشان می تواند درپیشرفت و اعتلای سازمان بسیار راهگشا باشد.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پویاخبر و به نقل از نسیم اقتصاد، سازمانها در یک روند فزاینده هر روز بیش از پیش از قدرت و ظرفیت بالای روابط عمومی ها […]

گزینش هوشمندانه مدیران خوشنام روابط عمومی ها و استفاده از تدابیر، سوابق وتجربیات ارزنده ایشان می تواند درپیشرفت و اعتلای سازمان بسیار راهگشا باشد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پویاخبر و به نقل از نسیم اقتصاد، سازمانها در یک روند فزاینده هر روز بیش از پیش از قدرت و ظرفیت بالای روابط عمومی ها برای سازماندهی روابط اجتماعی و بهبود عملکرد اجتماعی و البته پیش بینی نتایج فعالیت های سازمان متبوع خود آگاه شده و بهره مند می شوند.
نقش عمده روابط عمومى، نزدیک کردن اذهان عمومى به خدمات، محصول و واقعیت های سازمان ها می باشد. توانایى شناخت و اقدام آگاهانه، ارتباط همدلانه با مدیران درون سازمان و تعامل تنگاتنگ با مشتریان، ذینفعان و اصحاب رسانه در بیرون سازمان کاربرد روابط عمومى ر ا افزایش داده و منجر به تحرک و کارایى هرچه بیشتر سازمان خواهد شد و بر اعتبار برند و هویت سازمان می افزاید. براین اساس، روابط عمومى در حقیقت مى تواند به عنوان واسطه میان نهادها و مردم نقش قابل قبول و بدون جایگزینی ایفا کند. روابط عمومی های فعال عصر کنونی مى توانند، با تنظیم برنامه دقیق به پرسش ها، شک ها و تردیدهای موجود پاسخ منطقی و به هنگام دهند.
در این راستا مدیریت روابط عمومی به اجزا سازمان کمک می‌کند که هر چه سریعتر به اهداف خود رسیده و از آن برای ارتقاع سطح خدمات و محصول که نیاز مشتربان را بر طرف می کند بهره برداری کنند.
علی جهانی از جمله مدرسان و همزمان مدیران فعال و نام آشنای حوزه روابط عمومی است که سال‌های زیادی از عمر خود را در این زمینه به شکل پر تلاش صرف کرده و توان خود را در پیشبرد اهداف سازمان‌های گوناگون که در آن ها مسولیت داشته، هدف اصلی خود قرار داده است.
وی دانش آموخته رشته علوم ارتباطات اجتماعی و روزنامه نگاری و از پیشکسوتان و اعضای قدیمی انجمن روابط عمومی ایران است و علاوه بر ارائه مقالات و سخنرانی‌های متعدد پیرامون روابط عمومی، محقق و مدرس این حوزه نیز هست.
جهانی در سوابق مدیریتی خود، ارتباط تنگاتنگ با ان. جی. او های متعدد این حوزه، رسانه‌ها و همایش های تخصصی را پایه‌ و مبنای کارش دانسته و تعامل دو جانبه حرفه‌ای و اخلاقی را از اصول مسلم فی ما بین می‌داند.
وی در کارنامه موفق خود، مدیریت روابط عمومی شرکت ملی نفتکش، مدیریت امور فرهنگی و روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مدیریت روابط عمومی بانک پارسیان، عضو هیأت مدیره صندوق قرض الحسنه پارسیان و مدیریت روابط عمومی و اموربین‌الملل صندوق اعتباری هنر و مدیریت روابط عمومی بانک صادرات را دارد و مطمئنا در پست های کلیدی روابط عمومی ها بیشتر خواهد درخشید.
عملکرد درخشان علی جهانی در روابط عمومی بانک مرکزی از زمان دکتر عادلی، مرحوم دکتر نوربخش، دکتر شیبانی تا دوران پر چالش دکتر مظاهری و همچنین روابط عمومی بانک پارسیان در راستای تعامل سازنده و اثر بخش با رسانه ها و سازمان ها، نشان از توانایی و مهارت وی در این حوزه دارد.
همین موارد باعث شد تا از علی جهانی بعنوان فعال و مدرس این حوزه و مدیر پیشکسوت، در دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک که روز شنبه نهم اردیبهشت ماه ۹۶ با موضوع محوری روابط‌ عمومی الکترونیک و تغییر در نهادها، مدل‌ها و روندهای مدیریتی در هتل المپیک برگزار شد تقدیر به عمل آید.


انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}