تشکیل ستاد بحران در امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان لالی

با توجه به پیش بینی مبنی بر احتمال شدت گرفتن بارندگی ها در خوزستان، ستاد بحران در امورآبفاروستایی شهرستان لالی تشکیل شد.   به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان مرتضی مرادی گفت: پس از پیش بینی های انجام شده مبنی بر شدت بارندگی ها در هفته جاری، جلسه ستاد بحران […]

با توجه به پیش بینی مبنی بر احتمال شدت گرفتن بارندگی ها در خوزستان، ستاد بحران در امورآبفاروستایی شهرستان لالی تشکیل شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان مرتضی مرادی گفت: پس از پیش بینی های انجام شده مبنی بر شدت بارندگی ها در هفته جاری، جلسه ستاد بحران در این امور برگزار شد.
مدیر امور آبفاروستایی شهرستان لالی ادامه داد: این نشست با حضور کلیه کارکنان و در راستای آمادگی برای مقابله با هرگونه پیشامد پس از بارندگی ها برگزار شد.
وی با اشاره به بارندگی های سال گذشته و بروز حوادث و خسارات متعدد به تاسیسات و خطوط انتقال آب شرب روستاییان گفت: با توجه به اینکه سال های گذشته پس از بارندگی ها خسارات فراوان به تاسیسات و خطوط انتقال آب شرب وارد آمد و منجر به قطعی آب شرب اهالی روستاها شده بود، این امور برای مقابله با هرگو.نه پیشامدی آماده است.
مرادی یادآور شد: پس از پایان این نشست با همه همکاران از تاسیسات آبرسانی روستایی شهرستان لالی نیز بازدید بعمل آمد و نکاتی در مورد مقابله به حوادث احتمالی بیان شد.

 انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}