تقدیر از رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان ایلام: بانک مهر اقتصاد در مسیر مقاومت

اختصاصی پویاخبر:در اقتصاد مقاومتی، یک رکن اساسی و مهم، مقاوم بودن اقتصاد است. اقتصاد باید مقاوم باشد؛ باید بتواند در مقابل آنچه که ممکن است در معرض توطئه‌ی دشمن قرار بگیرد، مقاومت کند.مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)   ***واژه ی اقتصاد در رگ‌های برآمده از غیرت و اصالت ایرانی تنیده شده و جریان دارد و مقاومت نیز […]

اختصاصی پویاخبر:
در اقتصاد مقاومتی، یک رکن اساسی و مهم، مقاوم بودن اقتصاد است. اقتصاد باید مقاوم باشد؛ باید بتواند در مقابل آنچه که ممکن است در معرض توطئه‌ی دشمن قرار بگیرد، مقاومت کند.
مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)

 

***
واژه ی اقتصاد در رگ‌های برآمده از غیرت و اصالت ایرانی تنیده شده و جریان دارد و مقاومت نیز برگرفته از دلیری و صبر و حس کارآفرینی مردمان ایران زمین است تا در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در راستای اقتصاد مقاومتی و در پاسخ به تحریم های عناصر استکبار جهانی، همچنان بر دانش و توان ایرانی اتکا کنند.
در تحقق این امر، نهادها و موسسه‌‌ها و بانک‌ها نیز نقش بسزایی بر عهده دارند و از دل این تلاشگران عرصه‌ی اقتصاد، نام (بانک مهر اقتصاد) به نیکی در این دفتر به ثبت رسیده است.
امسال  در سالی که بر طبق نظر مقام معظم رهبری به سال (تحقق اقتصاد مقاومتی) نامگذاری شده، آمارها نشان می‌دهد که بانک مهراقتصاد توانمندی‌ها و برنامه‌های خود را به درستی انجام داده است.
×××
در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و در آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان از رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد ایلام تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان ایلام در این آیین از خدمات ارزشمند بانک مهر اقتصاد در راستای  تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر سال ۹۵ سال تحقق اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل تقدیر بعمل آمد.
رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان ایلام در این آیین گفت : خوشبختانه این بانک تحقق اقتصاد مقاومتی را در اولویت کاری خود قرار داده است .
افشار نادری بیان کرد: امسال تا کنون بیش از یکصد میلیارد تومان تسهیلات به طرحهای در زمینه اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است.
وی همچنین به اجرای طرح مهرماندگار اشاره کرد و گفت: بر اساس این طرح مشتریان این بانک در صورت تسویه و یا بروز رسانی اقساط معوق خود می توانند از تخفیف وجه التزام تسهیلات برخوردار شوند.
نادری افزود: استفاده از مشوقهای همچون بخشش وجه التزام، طرحهای امهال و استمهال تسهیلات باعث کمک به رونق اقتصادی و کسب و کارمشتریان بانک می شود.

 

 انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}