توانمندسازی ۸۰ خانوار مدد جو کمیته امداد دهلران

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) دهلران اظهار کرد: ۸۰ طرح توانمند سازی و اشتغالزایی در شش ماهه اول سال جاری برای مددجویان این شهرستان اجرا شد.     سید سبزوار موسوی در جریان دیدار فرماندار دهلران با مدیر و کارکنان کمیته امداد دهلران گفت:این طرح ها در زمینه های کشاورزی، خدمات، دامپروری، طیور و حمل […]

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) دهلران اظهار کرد: ۸۰ طرح توانمند سازی و اشتغالزایی در شش ماهه اول سال جاری برای مددجویان این شهرستان اجرا شد.

 

 

سید سبزوار موسوی در جریان دیدار فرماندار دهلران با مدیر و کارکنان کمیته امداد دهلران گفت:این طرح ها در زمینه های کشاورزی، خدمات، دامپروری، طیور و حمل و نقل اجرا شدند.
وی افزود: با اجرای این طرح ها از محل تسهیلات امداد و بانک ها زمینه توانمندی و دستیابی به اشتغال و خودکفایی خانوارهای مجری طرح فراهم شده است.
مدیر کمیته امداد دهلران همچنین پیش بینی کرد: تا پایان سال جاری ۴۲۰طرح در زمینه های مختلف با ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات برای توانمندسازی و ایجاد اشتغال خانوارهای تحت حمایت این نهاد حمایتی در شهرستان دهلران اجرا شود.
موسوی گفت: از شروع طرح توانمندی سازی خانوار های امداد در این شهرستان تا کنون پنج هزار و ۱۹۰ طرح توانمند سازی در بخش های موسیان،مرکزی،پهله و میمه این شهرستان اجرا شده است.
وی تاکید کرد: توانمند سازی و هدایت خانوارهای تحت پوشش به سمت اجرای طرح های اشتغالزا به عنوان اولویت و رویکرد جدی این نهاد حمایتی در دهلران به طور جدی پیگیری می شود.
فرماندار دهلران نیز با اشاره به خدمات کمیته امداد در زمینه های تهیه جهیزیه نوعروسان، تامین مسکن و اشتغال تاکید کرد: چشم انداز نهایی خدماتحمایتی باید منجر به خودکفایی و ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده های تحت حمایت شود.
سید حسینعلی موسوی افزود: خدمات امداد در حوزه های مختلف به خانوارهای تحت حمایت قابل تقدیر است و همه کسانی که در این نهاد مقدس خدمت می کنند باید تکریم ارباب رجوع و ارتقا سطح خدمات را مد نظر قرار دهند.
وی گفت:کمیته امداد در زمینه اجرای طرح های خود اشتغالی و مشاغل خانگی اقدامات خوبی داشته است که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و با نظارت مستمر منجر به ایجاد اشتغال پایدار برای خانوارها شود.
۲ هزار خانوار در شهرستان ۸۰ هزار نفری دهلران از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره مند هستند./ایرنا

 

×××

 

 انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}

 

×××

با تنها کانال خبری #هفته_نامه_ندای_زاگرس در تلگرام به روز باشید:

@nedayezagros

به اینستا گرام ندای زاگرس بپیوندید

https://instagram.com/_u/nedaye.zagros