توسط اهالی فرهنگ، هنر و رسانه صورت گرفت؛ اهدای نشان «مروارید مهر» به استاندار ایلام

اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان با اعطای نشان «مروارید مهر» خواستار تداوم سیاستهای فرهنگی و هنری دولت تدبیر و امید در استان ایلام شدند.           پایگاه خبری تحلیلی پویا خبر (pooyakhabar.ir):روز گذشته هنرمندان ایلامی با اهداء نشان « مهر مروارید» به استاندار ایلام از سیاست‌های فرهنگی و هنری دولت تدبیر […]

اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان با اعطای نشان «مروارید مهر» خواستار تداوم سیاستهای فرهنگی و هنری دولت تدبیر و امید در استان ایلام شدند.

 

 

 

 

 

پایگاه خبری تحلیلی پویا خبر
(pooyakhabar.ir):
روز گذشته هنرمندان ایلامی با اهداء نشان « مهر مروارید» به استاندار ایلام از سیاست‌های فرهنگی و هنری دولت تدبیر و امید در استان ایلام حمایت کرده و خواستار تداوم و استمرار این سیاست‌ها شدند.
«محمد علی قاسمی » رئیس حوزه هنری استان ایلام در این نشست گفت: طراحی نشان مهر مروارید ابتکار اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان ایلام است که هر دو سال یک بار به پاس حمایت و ارائه خدمات به مدیرانی اعطاء می‌شود که خدمات چشمگیری به حوزه فرهنگی و هنری استان ایلام ارائه داده باشند.
رئیس حوزه هنری استان ایلام افزود: با توجه به حمایت های گسترده استاندار ایلام  در طی چهار سال اخیر این نشان به نام محمدرضا مروارید به نشان « مهر مروارید» نامگذاری شده است.
در این نشست بسیاری از چهره های شاخص فرهنگی، استان ایلام حضور داشتند./ایسنا


انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}