تولید خط شکنی از واژه امید / بومی سازی  ۹۰ درصدی در فولاد مبارکه

پویاخبر - محمد یاسر طیب نیا مدیر عامل فولاد مبارکه  اصفهان در جشنواره  رسانه ای جام امید در میان خبرنگاران گفت: خط شکنی واژه ای در دایره واژگان است که  از امیدوار بودن متولد می شود و نقطه مقابل ناامید بودن است، واژه ای که اگر به آن عمل شود، دیگر مشکلات اقتصادی وجود نخواهد داشت.
وی افزود: خط شکنی اسم رمز ما در همه بحران‌ها بوده و خواهد بود، در شرایطی که همه ناامید بودند، عده ای از جانشان و آرزویشان گذشتند، تا راه امید همیشه روشن و زنده بماند.
طیب نیا ادامه داد: خط شکن بودن خصوصیاتی دارد و ادعای بزرگی است که اگر در مدیریتمان به شیوه خط شکنان عمل می کردیم، قطعا در هیچ زمینه ای مشکلی نداشتیم.
مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان گفت: همکاران ما در فولاد مبارکه وقتی وارد میدان شدند، با وجود تمام کمبودها و تحریم ها، خط شکن شدند و با مجاهدت های خود، نهضت بزرگ بومی سازی را به وجود آوردند.
طیب نیا گفت: بومی سازی یک نهضت است، نه یک شعار، بومی سازی  یعنی اینکه از درد  تحریم فریاد نزنیم  بلکه باید به خود متکی بوده و به نیروی جوانانمان ایمان داشته باشیم.
 وی گفت: مجموعه فولاد مبارکه، قریب به ۹۰ درصد از نیازهایش بومی سازی و خودکفا شده و پرچم تولید در فولاد مبارکه بالاست که با وجود تمام محدودیت ها جزو معدود مجموعه هایی است که  ۱۰۰ درصد ظرفیتش تولید می کند.
 مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان در پایان گفت: ما در زمینه تولید فولاد جزو ۱۰ کشور برتر در تولید هستیم، این امر در حالی است که دهه های قبل در قعر جدول بودیم، اما حالا از کشورهای چون ایتالیا، فرانسه،  دانمارک  بالاتر هستیم  و انشاء الله به نیروی جوانان مومن و نخبه قله های پیشرفت را فتح خواهیم کرد.