جامعه اسلامی کارمندان استان ایلام به مناسبت فرارسیدن ۹ دی، بیانیه‌ای صادر کرد

جامعه اسلامی کارمندان استان ایلام به مناسبت فرارسیدن ۹ دی، بیانیه‌ای صادر کردمقام معظم رهبری: بصیرت یعنی اینکه بدانیم شمری که سر از حسین برید همان جانباز صفین است که تا مرز شهادت پیش رفت. نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گرامی باد.   فتنه ۸۸ به روشنی برآمده از اراده […]

جامعه اسلامی کارمندان استان ایلام به مناسبت فرارسیدن ۹ دی، بیانیه‌ای صادر کرد
مقام معظم رهبری: بصیرت یعنی اینکه بدانیم شمری که سر از حسین برید همان جانباز صفین است که تا مرز شهادت پیش رفت.
نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گرامی باد.

 

فتنه ۸۸ به روشنی برآمده از اراده دشمنان پنهان و آشکار و نیروهای برانداز داخلی و خارجی در مصاف با انقلاب و نظام و ملت بود؛ فتنه ۸۸ نسخه اعطایی نظریه‌پردازان کودتای مخملین به پیاده‌نظام شان در داخل ایران به شمار می‌آید و رجوع به توصیه‌‌ها و دیدگاه‌های عناصری صهیونیست همچون “‌مایکل لدین”،”جین شارپ” و “جورج سورورس”، جملگی حکایت‌گر یک واقعیت بزرگ و غیر‌قابل کتمان است ، اینکه فتنه ۸۸ نه پدیده‌ای اتفاقی که حاصل اتاق‌های فکر کانون‌های صهیونیستی بوده است، اما ایمان راسخ ملت مسلمان ایران اسلامی به رهبری حکیمانه و فرزانه  مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله) نقشه های شوم استکبار و دشمن قسم خورده انقلاب را نقش برآب کرد لذا از مهمترین ویژگی نظام جمهوری اسلامی ایران، جایگاه مردمی و دلبستگی و ارادت مردم به نظام و رهبری آن است.
در سال ۸۸ حرکت عظیم مردم با رای ۴۰ میلیونی بوسیله فتنه‌گران تشنه قدرت نادیده گرفته شد و با پوشش‌های فریبکارانه ظلم عظیم و خسارت‌های فراوان به نظام و مردم تحمیل شد.
مردم مسئولیت‌شناس و ولایتمدار ایران که شاهد بودند چگونه محکمات نظام نادیده گرفته شده و توهین به مقدسات به اوج رسیده به میدان آمده و با حضور ده‌ها میلیونی توطئه‌های رنگارنگ فتنه‌گران و حامیان خارجی انان را عقیم نموده و تحرکات ذلیلانه آنان را رسوا و افشا نمودند.
شعارهای انقلابی و اسلامی مردم در ۹ دی نشانه‌های وفاداری به گفتمان انقلاب اسلامی و تبعیت از رهبری معظم نظام و بیزاری از فتنه‌گران است که همگان باید آن را در خاطر داشته باشیم.
جامعه اسلامی کارمندان استان ایلام حضور حماسی و سرنوشت‌ساز مردم عزتمند ایران در ۹ دی را گرامی داشته، بر این باور است که این حضور برای حمایت از کیان نظام و نفی توطئه فتنه‌گران هرگز فراموش نخواهد شد.

 انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}