جانشین ستاد اربعین استان: بیش از ۳۰۰هزار زائر ایرانی از طریق مرز بین المللی مهران وارد کشور شدند

جانشین ستاد اربعین استان گفت : بیش از ۳۰۰هزار زائر ایرانی از طریق مرز بین المللی مهران وارد کشور شدند.   به گزارش روابط عمومی استانداری ایلام، حسین کلانتری با بیان اینکه از ۱۱ صفر تا یوم جاری بیش از ۳۰۰هزار زائر ایرانی از طریق مرز بین المللی مهران وارد کشور شدند، اظهار کرد: موج […]

جانشین ستاد اربعین استان گفت : بیش از ۳۰۰هزار زائر ایرانی از طریق مرز بین المللی مهران وارد کشور شدند.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری ایلام، حسین کلانتری با بیان اینکه از ۱۱ صفر تا یوم جاری بیش از ۳۰۰هزار زائر ایرانی از طریق مرز بین المللی مهران وارد کشور شدند، اظهار کرد: موج بازگشت زائران از عتبات عالیات از طریق مرزهای سه گانه کشور آغاز شده که این روند در مرز مهران نسبت به روزهای قبل در حال افزایش است.
وی افزود: تدابیر لازم از سوی مسئولان ذیربط برای تسهیل در خروج زائران از مرز و شهر مهران اتخاذ شده بطوریکه در دو روز گذشته بیش از ۱۵۰ هزار نفر از مرز مهران وارد کشور شده اند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام تاکید کرد: تعداد زیادی اتوبوس برای انتقال زائران از پایانه مرزی به پایانه برکت (ویژه اتوبوس های بین شهری) و پارکینگ های شهر و اطراف شهر مهران در نظر گرفته شده است.
جانشین ستاد اربعین استان گفت: با هماهنگی بین بخشی همه دستگاه ها برای بازگشت زائران برنامه ریزی شده و امیدواریم این فرآیند در کمال امنیت انجام و همه زائران سلامت به کشور باز گردند.

 انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}