جهانی؛ رئیس اداره کل روابط عمومی بانک صادرات ایران عنوان کرد: بانک صادرات ایران در مسیر پیشبرد اهداف کلان کشور

جهانی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک صادرات ایران با حضور در پایگاه اطلاع‌رسانی پولی مالی با مسئولان این رسانه دیدار و گفتگو کرد.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پویا خبر؛ در این دیدار رئیس اداره کل روابط عمومی بانک صادرات با اشاره به نقش بانکها و بویژه بانک صادرات ایران در تامین نقدینگی […]

جهانی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک صادرات ایران با حضور در پایگاه اطلاع‌رسانی پولی مالی با مسئولان این رسانه دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پویا خبر؛ در این دیدار رئیس اداره کل روابط عمومی بانک صادرات با اشاره به نقش بانکها و بویژه بانک صادرات ایران در تامین نقدینگی و پرداخت تسهیلات به پروژه ها و طرحهای تولیدی از جمله بنگاهای کوچک و متوسط گفت: این بانک حمایت و تسهیل در پرداخت اعتبارات مورد نیاز در حوزه های مختلف از جمله تولید و اشتغال را که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده در دستور کار قرار داده و در این راه تمام توان خویش را بکار گرفته است.
جهانی با اشاره به محوریت اقتصاد  مقاومتی و اولویت این امر در پیشبرد اهداف، چشم اندازها و برنامه های کلان کشور گفت: مجموعه همکاران خدوم و تلاشگر بانک صادرات ایران با حمایت‌های دلسوزانه مسئولان ارشد خویش به ویژه جناب آقای زراعتی مدیر عامل محترم این بانک به خوبی در این مسیر حرکت می کنند.
شایان ذکر است در حاشیه این دیدار، مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان که از مشتریان ویژه بانک صادرات ایران به شمار می رود، ضمن قدردانی از عملکرد این بانک در تمامی بخش ها به ویژه روان سازی و پرداخت به موقع تسهیلات مورد نیاز صنایع تولیدی به نقش بی بدیل این بانک در رونق اقتصاد کشور تاکید کرد.
گفتنی است در انتهای این دیدار آقای جهانی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک صادرات ایران به نشان احترام و ارج نهادن به خدمات ارزشمند رسانه و تعامل دو سویه با سازمانها، نهادها و موسسات مالی و پولی و… بنر یادبود مستقر در پایگاه اطلاع رسانی پولی مالی را امضاء کرد.

 

 

انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}