حاجی بیگی؛ رئیس شورای اسلامی شهر دلگشا: شهر خوب را شهروند خوب می‌سازد

شورای ها از جمله نهادهای خدمت‌رسان محسوب می‌شوند که در کنار و در تعامل با مردم و دستگاه‌های اجرایی، راه بسترسازی برای افزایش فضای مدرن شهری و توسعه شهری را هموار می‌کنند.   شورای شهر از میان اعضای شوراهای شهر یا روستا به ترتیب اراء انتخاب می‌شوند و یکی از اصلی‌ترین کارهای اعضای شورا، انتخاب […]

شورای ها از جمله نهادهای خدمت‌رسان محسوب می‌شوند که در کنار و در تعامل با مردم و دستگاه‌های اجرایی، راه بسترسازی برای افزایش فضای مدرن شهری و توسعه شهری را هموار می‌کنند.

 

شورای شهر از میان اعضای شوراهای شهر یا روستا به ترتیب اراء انتخاب می‌شوند و یکی از اصلی‌ترین کارهای اعضای شورا، انتخاب شهردار است.
مهندس اکرام حاجی بیگی رئیس شورای شهر دلگشا در گفتگو با خبرنگار پویاخبر گفت:  در شهر دلگشا در طی گذشته و حال، اقدامات مؤثری در سطح شهر صورت گرفته است که این مهم نشان‌دهنده‌ ی تلاش و کوشش اعضای شورای اسلامی و شهرداری می‌باشد که در نیمه دوم سال ۹۴ تا پایان نیمه اول سال ۹۵ این شورا توانسته است که رضایت شهروندان را تا حدود زیادی جلب نماید.
حاجی بیگی ادامه داد:  فرماندار محترم شهرستان با شورای اسلامی شهر دلگشا همکاری و تعامل خوب و قابل تقدیری داشته و این شورا توانسته با جذب اعتبارات و همچنین از محل اعتبارات داخلی شهرداری اقدامات  عمرانی زیادی را در این شهر انجام داده که از آن جمله احداث میدان تدبیر و امید با اعتبار ۱۰۰۰میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی استانی، بازسازی ترمیم جداول خیابان شهدا به طول ۸۰۰متر با اعتبار ۸۰۰میلیون ریال  از محل اعتبارات عمرانی استانی، ایجادسیلبند فی مابین محله گراوندی و شهرک غدیر به طول ۷۰ متر با اعتبار ۸۰۰میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی و داخلی شهرداری از جمله این اقدامات عنوان کرد.
رئیس شورای دلگشا افزود: احداث بلوار شهدای ملکشاهی شامل فضای سبز سیستم آبیاری فنداسیون تیر چراغ برق با اعتبار ۱۴۰۰ میلیون ریال استانی و داخلی و موزاییک فرش برخی از معابر سطح شهر به میزان هزار متر مربع با اعتبار ۲۵۰میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری، جدول گذاری برخی از معابر سطح شهر با اعتبار۲۰۰میلیون ریال داخلی شهرداری و همچنین لایروبی و پاکسازی سیلبند محله گراوندی، نصب پایه پرچم ۱۲متری در میدان تدبیر و امید، تخصیص قیر یارانه ای به میزان ۹۵ تن به شهرداری از طرف سازمان شهرداریها و دهیاریها از جمله این اقدامات است.  
وی به پروژه‌های در دست اقدام این شهرداری اشاره کرد و گفت: راه اندازی و بهره برداری از چاه آب جهت مصرف فضای سبز شهری، اجرای روکش آسفالت خیابانهای اصلی شهر وآسفالت مابقی معابر فاقد آسفالت سطح شهر و ادامه سیلبند محله گراوندی از پایین تر از بلوار شهدای ملکشاهی و اجرای فضای سبز ورودی شهر که در آینده‌ شاهد اجرای آنها خواهیم بود.  
حاجی بیگی در پایان از استاندار محترم، معاونت محترم عمرانی استاندار، امام جمعه محترم ملکشاهی، فرماندار محترم شهرستان ملکشاهی، شهردار محترم دلگشا، مدیر کل امور شهری وشوراها، تمامی مسئولین، همچنین از اعضای محترم  شورای اسلامی شهر دلگشا که تمام وقت در خدمت مردم بودند و نیز مردم فهیم شهر دلگشا قدردانی کرد.

 

 انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}