حسین انتظامی، معاون مطبوعاتی واطلاع رسانی وزیر فرهنگ و راشاد اسلامی؛ لزوم تشکیل سازمان نظام رسانه ای در کشور/ خطوط قرمز رسانه ها شفاف شود

معاون مطبوعاتی واطلاع رسانی وزیر فرهنگ و راشاد اسلامی با تاکید بر تشکیل سازمان رسانه ای کشور گفت: خطوط قرمز رسانه ها باید شفاف باشد و از ابهام خارج شود.   حسین انتظامی، معاون مطبوعاتی واطلاع رسانی وزیر فرهنگ و راشاد اسلامی، شب گذشته(۱۷ مرداد)، در آیین تجلیل از فعالان عرصه رسانه در استان بوشهر […]

معاون مطبوعاتی واطلاع رسانی وزیر فرهنگ و راشاد اسلامی با تاکید بر تشکیل سازمان رسانه ای کشور گفت: خطوط قرمز رسانه ها باید شفاف باشد و از ابهام خارج شود.

 

حسین انتظامی، معاون مطبوعاتی واطلاع رسانی وزیر فرهنگ و راشاد اسلامی، شب گذشته(۱۷ مرداد)، در آیین تجلیل از فعالان عرصه رسانه در استان بوشهر گفت: حرفه خبرنگاری در بین مشاغل کشور از آن هایی است که ثبات خاصی ندارد و بیمه شدن خبرنگاران باید در دستور کار همه رسانه‌ها قرار گیرد.
وی افزود: اصلی‌ترین سرمایه یک جامعه منابع انسانی آن هستند و باید منابع انسانی متخصص و متعهد مورد حمایت همه جانبه قرار بگیرد.
انتظامی با تاکید بر تشکیل نظام رسانه ای کشور بیان داشت: حمایت از خبرنگاران برای ماندن و کار کردن در این حرفه باید مورد توجه قرار گیرد و یک خبرنگار حرفه‌ای در جامعه یک سرمایه مهم و ارزشمند است.
وی با اشاره به اینکه امسال طرح بیمه خبرنگاران افزایش پیدا می کند، عنوان داشت: با توجه به تحول صنف خبرنگاری و وجود تغییرات بالا در این حرفه وجود آموزش های حرفه ای لازم و ضوری است.
معاون مطبوعاتی واطلاع رسانی وزیر فرهنگ و راشاد اسلامی تصریح کرد: سازمان نظام رسانه ای به عنوان هدیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اهالی رسانه ها در دست اجراست.
وی ابراز داشت: توسعه آموزش یکی از برنامه‌های این وزارتخانه است و در عرصه خبرنگاری ارائه آموزش یک ضرورت می باشد./خبرگزاری شبستان

 

 انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}