حمزه شرافت معاون مدیریت شعب بانک صادرات ایلام: خبرگزاری ایرنا رسانه‌ای خوشنام و پرمخاطب است

حمزه شرافت معاون مدیریت شعب استان ایلام به اتفاق سیدخلیل سجادی رئیس دایره روابط‌عمومی این بانک با حضور در دفتر خبرگزاری ایرنا در استان با شهریار حیدری‌فر رئیس این مرکز و سایر خبرنگاران و دست‌اندرکاران این رسانه دیدار و گفتگو کردند.      پایگاه خبری تحلیلی پویا خبر (pooyakhabar.ir):شرافت در ابتدا با تبریک روزخبرنگار به […]

حمزه شرافت معاون مدیریت شعب استان ایلام به اتفاق سیدخلیل سجادی رئیس دایره روابط‌عمومی این بانک با حضور در دفتر خبرگزاری ایرنا در استان با شهریار حیدری‌فر رئیس این مرکز و سایر خبرنگاران و دست‌اندرکاران این رسانه دیدار و گفتگو کردند.

  

 

پایگاه خبری تحلیلی پویا خبر
(pooyakhabar.ir):
شرافت در ابتدا با تبریک روزخبرنگار به خبرنگاران و دست‌اندرکاران این رسانه، خبرگزاری ایرنا را رسانه‌ای خوشنام و پرمخاطب عنوان کرد و خاطرنشان ساخت بهره‌گیری از مؤلفه‌هایی نظیر صداقت و در انعکاس اخبار و مطالب و امانت‌داری و سرعت در انتقال رویدادهای جامعه از جمله مشخصه‌های بارز و مثبت این خبرگزاری است.
وی در ادامه با ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات بانک صادرات ایلام خدمت‌رسانی به مردم شریف و مشارکت در راه پیشبرد اهداف نظام و توسعه و پیشرفت ایران اسلامی را از جمله وظایف لاینفک این بانک دانست.
شایان ذکر است در ادامه این دیدار شهریار حیدری‌فر رئیس خبرگزاری ایرنا در استان ایلام ضمن خیرمقدم به شرافت معاون شعب استان ایلام و سجادی رئیس دایره روابط‌عمومی این بانک بر ضرورت ارتباط و همکاری این خبرگزاری با بانک صادرات در جهت نیل به چشم اندازهای آتی توسعه و اطلاع‌رسانی در خصوص ارائه خدمات مناسب بانکی و پرداخت به موقع مطالبات از سوی مردم تأکید کرد.

 

 

 

 

انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}