حمزه شرافت معاون مدیریت شعب استان ایلام: خبرگزاری ایسنا درختی تناور در عرصه اطلاع‌رسانی است

حمزه شرافت معاون مدیریت شعب استان ایلام به اتفاق سیدخلیل سجادی رئیس دایره روابط‌عمومی این بانک ضمن حضور در خبرگزاری ایسنا و دیدار با مدیر و دست‌اندرکاران این رسانه روز خبرنگار را تبریک گفتند.      پایگاه خبری تحلیلی پویا خبر (pooyakhabar.ir):شرافت در این دیدار ضمن قدردانی از ارتباط خوب خبرگزاری ایسنا با بانک صادرات […]

حمزه شرافت معاون مدیریت شعب استان ایلام به اتفاق سیدخلیل سجادی رئیس دایره روابط‌عمومی این بانک ضمن حضور در خبرگزاری ایسنا و دیدار با مدیر و دست‌اندرکاران این رسانه روز خبرنگار را تبریک گفتند.

  

 

پایگاه خبری تحلیلی پویا خبر
(pooyakhabar.ir):
شرافت در این دیدار ضمن قدردانی از ارتباط خوب خبرگزاری ایسنا با بانک صادرات درخصوص انعکاس اخبار و رویدادهای این بانک گفت مدیریت شعب استان آماده هرگونه همکاری و تعامل فی‌مابین درخصوص انعکاس خدمات و نیازهای بانکی جامعه از این طریق می‌باشد.
شایان ذکر است حیدربیگی رئیس خبرگزاری ایسنا نیز ضمن خیرمقدم به شرافت معاون مدیریت شعب استان ایلام و سجادی رئیس دایره روابط‌عمومی ابراز امیدواری نمود تعامل فی‌مابین این رسانه با بانک صادرات در عرصه اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات بهینه بانکی منجر به رفع مشکلات و تأمین خواسته‌ها و انتظارات جامعه گردد.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}