باحضور دکتر امینی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی برگزار شد: نشست کمیسیون هماهنگی بانکهای استان به میزبانی مدیریت شعب بانک صادرات ایلام

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایلام نشست کمیسیون هماهنگی بانکهای استان با حضور دکتر امینی نماینده مردم شریف ایلام در مجلس شورای اسلامی و مدیران شبکه بانکی استان به میزبانی بانک صادرات مدیریت شعب استان ایلام برگزار شد.   در ابتدای این نشست که باتلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید برگزار شد؛ دکتر امینی نماینده […]

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایلام نشست کمیسیون هماهنگی بانکهای استان با حضور دکتر امینی نماینده مردم شریف ایلام در مجلس شورای اسلامی و مدیران شبکه بانکی استان به میزبانی بانک صادرات مدیریت شعب استان ایلام برگزار شد.

 

در ابتدای این نشست که باتلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید برگزار شد؛ دکتر امینی نماینده حوزه شمالی ایلام در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از میزبانی این نشست و مدیران شبکه بانکی حاضر در این جلسه و عرض تسلیت ایام محرم گفت: ما هر چه از گذشته به سوی آینده حرکت کرده‌ایم شاهد تحولات شگرفی در تمامی عرصه‌ها بویژه در شبکه بانکی کشور و تغیر سیستم سنتی به سیستم الکترونیکی و دنیای مجازی بوده‌ایم.
وی در ادامه با توجه به محدودیت منابع شبکه بانکی استان خاطرنشان ساخت می‌طلبد سرمایه‌گذاری بیشتری در شعب بانکهای استان از طریق شرکت‌های سرمایه‌گذار نفت، گاز و … صورت گیرد.
وی اضافه کرد متأسفانه بیشتر حسابهای شرکت‌های نفت و گاز فعال استان در تهران متمرکز هستند که نیاز است این منابع با رایزنی‌های مسئولین و مدیران شبکه بانکی به استان منتقل گردند.
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گذراندن مصوبه‌ایی در مجلس جهت بخشش جرائم دیرکرد و سود تسهیلات دریافتی بدهکاران زیر یکصد میلیون تومان گفت درصورتی که مجموع تسهیلات ذکر شده از مبلغ یکصد میلیون تومان تجاوز نکند شامل مصوبه فوق‌الذکر خواهند شد.
ایشان درخصوص جذب نیروی انسانی بومی در پروژه‌های نفت سروک آذر گفت: ۷۰ درصد نیروهای این پروژه‌ها با رایزنی‌های صورت گرفته از استان جذب خواهند شد.
در ادامه این نشست جهانبخش بابایی مدیر شعب بانک صادرات ایلام ضمن خیر مقدم به حضار و با عرض تسلیت ایام سوگواری آقا ابا عبداالحسین (ع) شبکه بانکی را از جمله سخت کوش‌ترین و دلسوزترین خادمان مردم عنوان کرد و خاطرنشان ساخت فعالان این عرصه نه تنها در انجام مأموریت مهم خویش که همانا شکوفایی اقتصادی و کمک به تولید و توسعه کشور است در سایر عرصه‌ها نیز به خوبی می‌درخشند.
وی با اشاره به پرداخت تسهیلات در بخش‌های مختلف از جمله تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، مسکن روستایی، درمان، مسکن جانبازان و ایثارگران و… مشارکت در سایر عرصه‌ها بویژه در عرصه‌های اجتمایی را جز لاینفک رسالت بانک صادرات و سایر شبکه بانکی ذکر کرد.
همچنین یوسفی رئیس شورای هماهنگی بانکهای استان و مدیر شعب بانک ملی ایلام نیز ضمن خیرمقدم به حضار و عرض تسلیت عزاداری سرور و سالار شهیدان با ارائه گزارشی از عملکرد بانکهای استان از جمله منابع، مصارف، مطالبات، نیروی انسانی و ساختار فیزیکی شعب و… محرومیت استان را مزید بر کسر منابع، افزایش مصارف و متعاقباً افزایش مطالبات عنوان کرد و اظهار داشت با وجود شرایطی که ذکر شد خادمان مردم در شبکه بانکی استان از هیچ کوششی برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مردم شریف ایلام دریغ نکرده‌اند و کماکان آمادگی دارند تا با پرداخت تسهیلات به بخش‌های مختلف از جمله تولید و اشتغالزایی نقش بی‌بدیل خویش را در توسعه‌ استان بیش از پیش پررنگ تر نمایند.
وی در پایان پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، جانبازان، ایثارگران، مسکن روستایی و… را نشان از مشارکت معنوی شبکه بانکی استان در کنار دیگر فعالیت های خویش عنوان کرد.  


 

 

 انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}