دکتر رحمانی فضلی در گفتگو با خبرنگاران: همگرایی را دراستان ها با محوریت اقتصاد مقاومتی دنبال می کنیم

پویاخبر/وزیر کشور گفت: یکی از مباحث مهم در حوزه اقتصاد مقاومتی، ارتباط با حوزه های سرمایه گذاری و تولید است.عبدالرضا رحمانی فضلی در گفت و گوی خبری شبکه اول سیما افزود: تلاش می شود در سطح ملی از همکاری همه کسانی که می توانند در این سه استان کار انجام دهند، و ما را یاری […]

پویاخبر/وزیر کشور گفت: یکی از مباحث مهم در حوزه اقتصاد مقاومتی، ارتباط با حوزه های سرمایه گذاری و تولید است.
عبدالرضا رحمانی فضلی در گفت و گوی خبری شبکه اول سیما افزود: تلاش می شود در سطح ملی از همکاری همه کسانی که می توانند در این سه استان کار انجام دهند، و ما را یاری کنند، استفاده شود.

وی تصریح کرد: تلاش می شود که در استان ها پایلوت اقتصاد مقاومتی همه پروژه های حوزه تولید در بخش های مختلف تمام مراحل از جمله گرفتن جوازها را انجام دهند و سرمایه گذاران در صورت داشتن آمادگی و توانایی انجام کار در اسرع وقت کار خود را آغاز کنند.
وی ادامه داد: دولت برای آنکه بتواند کارها را در استانها به صورت کاملا علمی و دقیق پیش ببرد سه استان را به عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی تعیین کرده است.
وی اظهار داشت: در این استان ها اختیارات در حوزه وزارتخانه ها به متناظرها در استانها واگذار شده تا شرایط را برای تحقق اقتصاد مقاومتی فراهم کنند.
رحمانی فضلی گفت: اگر به موانعی برخوریم که خللی در اقتصاد مقاومتی ایجا کند در سطح ملی در قرارگاه مرکزی مطرح می کنیم و آنها را رفع می کنیم و هر اشکال که رفع شود به عنوان دستوالعمل کلی به استان ها اعلام می شود.
وی یادآور شد: به صورت ماهانه به استان های الگوی اقتصاد مقاومتی سفر می کنم و در آنها جلسات مختلفی را در حوزه اقتصاد مقاومتی در حوزه بانکی، صنایع، کشاورزی، گردشگری و سایر حوزه ها برگزار کرده مسائل را در محل حل می کنیم.
وی یادآور شد: رسانه ها در استان ها ماموریت یافته اند که در زمینه فرهنگسازی، تولید گفتمان و جریان سازی رسانه ای در راستای تحق اقتصاد مقاومتی اقدام کنند تا مشارکت مردم را عینی تر کنند.
جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور تاکید کرد: همگرایی را دراستان ها با محوریت اقتصاد مقاومتی دنبال می کنیم تا همه ما را در این مسیر یاری کنند و موضوع مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و ریاست جمهوری در کشور محقق شود.

انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}