دیدار با سرپرست روزنامه کیهان استان ایلام

حمزه شرافت معاون مدیریت شعب استان ایلام و سیدخلیل سجادی رئیس دایره روابط‌عمومی این بانک ضمن حضور در دفتر روزنامه کیهان با عباس خزلی سرپرست این روزنامه در استان دیدار کردند.      پایگاه خبری تحلیلی پویا خبر (pooyakhabar.ir):در ابتدای این دیدار که به مناسبت روزخبرنگار صورت گرفت شرافت ضمن تبریک این روز و گرامی […]

حمزه شرافت معاون مدیریت شعب استان ایلام و سیدخلیل سجادی رئیس دایره روابط‌عمومی این بانک ضمن حضور در دفتر روزنامه کیهان با عباس خزلی سرپرست این روزنامه در استان دیدار کردند.

  

 

پایگاه خبری تحلیلی پویا خبر
(pooyakhabar.ir):
در ابتدای این دیدار که به مناسبت روزخبرنگار صورت گرفت شرافت ضمن تبریک این روز و گرامی داشت یاد و خاطره تمامی شهداء عرصه رسانه بویژه شهیدمحمود صارمی، خبرنگاری را یکی از حرفه‌های بسیار حساس و مهم نسبت به سایر مشاغل عنوان کرد و گفت این حرفه علاوه بر صبر و بردباری، هوش و زکاوت بالایی را برای تجزیه و تحلیل مسائل مربوط به جامعه اعم از وقایع داخلی و بین‌المللی طلب می‌کند.
ایشان در ادامه روزنامه کیهان را یکی از روزنامه‌های کهنه کار، خوشنام و موفق در انجام رسالت خویش برشمرد و خاطرنشان کرد: کار فرهنگی از جمله اموری است که به جرأت می‌توان گفت از بعد مادی عایدات چشمگیری ندارد اما کسانی که در این حیطه قدم می‌گذارند قعطاً با علاقه‌مندی و عشق برای خدمت‌رسانی به مردم می‌آیند از اینرو دست‌اندرکاران روزنامه، نشریات مکتوب، شنیداری و… نیز از این زمره به شمار می‌روند.
شرافت با اشاره به تعامل و همکاری خوب روزنامه کیهان با بانک صادرات ایلام در امر اطلاع‌رسانی از زحمات تمامی دست‌اندرکاران این نشریه تشکر و قدردانی کرد.
خزلی سرپرست روزنامه کیهان در استان ایلام نیز ضمن خیرمقدم به شرافت معاون مدیریت شعب استان ایلام و سجادی رئیس دایره روابط‌عمومی این بانک با تأکید بر اطلاع‌رسانی شفاف و بدون حب و بغض از سوی این رسانه ابراز امیداوری نمود این روند با همکاری خوبی که میان این نشریه با دستگاههای اجرایی، نهادها و سازمانها و بلاخص بانک صادرات ایلام وجود دارد همچنان تداوم پیدا کند.


 

 

 

 

انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}