دیدار با مدیر خبرگزاری فارس در استان ایلام

بمناسبت سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار حمزه شرافت معاون مدیریت شعب استان ایلام به اتفاق سیدخلیل سجادی رئیس دایره روابط عمومی این بانک ضمن حضور دفتر خبرگزاری فارس استان با پژمان مهدوی رئیس این خبرگزاری دیدارکردند.    پایگاه خبری تحلیلی پویا خبر (pooyakhabar.ir):در ابتدای این دیدار آقای شرافت ضمن عرض تبریک به مناسبت […]

بمناسبت سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار حمزه شرافت معاون مدیریت شعب استان ایلام به اتفاق سیدخلیل سجادی رئیس دایره روابط عمومی این بانک ضمن حضور دفتر خبرگزاری فارس استان با پژمان مهدوی رئیس این خبرگزاری دیدارکردند.

  

پایگاه خبری تحلیلی پویا خبر
(pooyakhabar.ir):
در ابتدای این دیدار آقای شرافت ضمن عرض تبریک به مناسبت روز خبرنگار و گرامیداشت یاد وخاطره تمامی شهداء انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بویژه شهدای عرصه رسانه، نقش خبرنگاران را در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و دیگر مراحل حساس و سرنوشت ساز ایران اسلامی بسیار مهم و حیاتی عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: خبرنگاران همواره برای اعتلاء و پیشبرد اهداف نظام و آرمانهای امام راحل (ره) با بهره‌گیری از سلاح در اختیار خویش که همانا قلم توانای آنها بوده است برگهای زرینی را در تاریخ این مرز و بوم بنام خویش ثبت نموده‌اند.
وی در ادامه  با ارائه گزارشی از روند اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته توسط مدیریت شعب استان در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر آحاد جامعه و حرکت در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال خاطرنشان ساخت: تعامل بسیارخوبی فی مابین بانک صادرات ایلام وسایر دستگاه‌های اجرایی و متولیان امر در استان بوجود آمده و ماحصل آن پرداخت تسهیلات در بخشهای مختلف صنعت، معدن، کشاورزی و…. می‌باشد.
ایشان در ادامه با توجه به تاکید مدیران ارشد بانک درخصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج گفت:  مدیریت شعب استان تاکنون ۷۰۰ فقره درخواست وام ازدواجی را به ثبت رسانده و ۳۸۵ مورد را نیز به متقاضیان پرداخت نموده است. وی افزود: مابقی تسهیلات فوق الذکر در آینده نزیک پرداخت خواهد شد و در خواستهای جدید نیز ترتیب اثر داده می‌شود. ایشان در پایان مجدداً از دست اندرکاران خبرگزاری فارس بخاطر تعامل دوسویه وانعکاس اخبار و رویدادهای مرتبط با بانک صادرات تشکر و قدردانی کرد.
شایان ذکر است پژمان مهدوی مدیر خبرگزاری فارس نیز ضمن خیر مقدم به آقایان شرافت و سجادی و قدردانی متقابل از ایشان به جهت حضور در دفتر این رسانه ابراز امیدواری کرد این همکاری در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم وحرکت در مسیر توسعه همه جانبه تداوم یابد.


 

 

انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}