دیدار فرماندار و اعضای ستاد دهه فجر آبدانان با امام جمعه شهرستان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پویاخبر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری آبدانان، به مناسبت آغاز ایام دهه فجر انقلاب اسلامی ” مجید عسگری “فرماندار شهرستان آبدانان، اعضای ستاد دهه فجر و مدیران ادارات شهرستان آبدانان با امام جمعه محترم آبدانان دیدار کردند.  مجید عسگری ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به حساسیت و […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پویاخبر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری آبدانان، به مناسبت آغاز ایام دهه فجر انقلاب اسلامی ” مجید عسگری “فرماندار شهرستان آبدانان، اعضای ستاد دهه فجر و مدیران ادارات شهرستان آبدانان با امام جمعه محترم آبدانان دیدار کردند.

 
مجید عسگری ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به حساسیت و اهمیت برنامه های دهه فجر اشاره و افزود : جلسات متعددی در این زمینه برگزار شده است و تصمیمات کاربردی و خوبی هم اتخاذ شده است.
وی به برنامه های این دهه اشاره و گفت : برنامه ها و پروژه ها از همه دستگاه ها احصا شده و مشخص شده است که برگزاری مراسم وِیزه ۱۲بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی , افتتاح پروژه ها و سرکشی به خانواده های شهدا و ایثارگران، بازدید استاندار از شهرستان قسمتی از این برنامه ها است.
وی محوریت ستاد دهه فجر را فعالیت های مردمی دانست و تصریح کرد :برای مدیران دستگاه های اجرایی برنامه ریزی ها صورت گرفته تا حتما حضورفعال داشته باشند.
امام جمعه شهرستان آبدانان نیز با تبریک حلول دهه مبارک فجر و سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی از زحمات مسئولین در خدمت به مردم شهرستان تقدیر و تشکر نموده و افزودند : دشمن با شیوه های مختلف در صدد مقابله با انقلاب بر می آید که وظیفه همه ماست که برای سلامتی با دشمن شناسی از خطرات آن جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}