رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام: مراسم ویژه ۹ دی در آیینه رسانه در ایلام برپا می‌شود

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام گفت: مراسم ویژه ۹ دی در آیینه رسانه در ایلام برپا می‌شود.غلامرضا علی‌محمدی ظهر امروز در نشست شورای بسیج رسانه استان ایلام با سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام اظهار داشت: دو ویژه برنامه در دی‌ماه امسال در دستور کار رئیس شورای بسیج رسانه استان ایلام قرار دارد. […]

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام گفت: مراسم ویژه ۹ دی در آیینه رسانه در ایلام برپا می‌شود.
غلامرضا علی‌محمدی ظهر امروز در نشست شورای بسیج رسانه استان ایلام با سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام اظهار داشت: دو ویژه برنامه در دی‌ماه امسال در دستور کار رئیس شورای بسیج رسانه استان ایلام قرار دارد.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام گفت: ویژه برنامه ۹ دی در آیینه رسانه و روز قشر بسیج رسانه دو برنامه مهمی بوده که شورای بسیج رسانه استان ایلام برای اجرای آن برنامه‌ریزی کرده است.
وی ادامه داد: این ویژه برنامه با هماهنگی و همکاری شورای تبلیغات اسلامی استان ایلام و صدا و سیمای مرکز ایلام و اهالی رسانه و قلم در روز ۸ دیماه در هتل زاگرس استان ایلام اجرایی و محقق خواهد شد.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام گفت: جلسات مقدماتی و برنامه‌ریزی آن طی هفته گذشته با نشست با مسؤولان امر در استان ایلام فراهم شده که امیدواریم این برنامه با شکوه خاصی برپا شود.
وی ادامه داد: اولین نشست برپایی این ویژه برنامه‌ها در شوراهای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام و صدا و سیمای مرکز ایلام برپا شده و هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.
علی‌محمدی تصریح کرد: ستاد رسانه‌های این ویژه برنامه‌ها نیز در صدا و سیمای مرکز ایلام با حضور اعضای اصلی شورای مرکزی بسیج رسانه استان ایلام تشکیل شده است و مقدمات کار فراهم است.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام گفت: امروز نیز نشست نهایی این ستاد بوده و در واقع مصوبات این نشست دستورالعمل و راهکاری برای اجرای باشکوه این مراسم‌ها خواهد بود.
وی با بیان اینکه مراسم ویژه ۹ دی در آیینه رسانه در ایلام برپا می‌شود ، ادامه داد: از سخنرانان کشوری و استانی برای این مراسم ویژه دعوت به عمل آمده است./خبرگزاری فارس

 

 انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}