رئیس مرکز علمی کاربردی ایلام ۲ : تسهیلات ویژه ای برای دانشجویان در نظر گرفته شده است

نعمتی رئیس مرکز علمی کاربردی ایلام ۲ گفت: توسعه رشته‌های تحصیلی و افزایش دانشجویان و در دستور کار قرار دارد و در سال تحصیلی جدید نیز این مرکز آموزش عالی برنامه‌ریزی برای جذب دانشجویان در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون کنکور کرده است.         پایگاه خبری تحلیلی پویا خبر (pooyakhabar.ir):حسین نعمتی ادامه […]

نعمتی رئیس مرکز علمی کاربردی ایلام ۲ گفت: توسعه رشته‌های تحصیلی و افزایش دانشجویان و در دستور کار قرار دارد و در سال تحصیلی جدید نیز این مرکز آموزش عالی برنامه‌ریزی برای جذب دانشجویان در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون کنکور کرده است.

 

 

 

 

پایگاه خبری تحلیلی پویا خبر
(pooyakhabar.ir):
حسین نعمتی ادامه داد: این مرکز آموزشی در رشته‌های حقوق، حسابداری، مدیریت فرهنگی، کامپوتر، برق صنعتی، مکانیک خودرو ، عمران و … اقدام به جذب دانشجو خانم و آقا می‌کند.
نعمتی بیان کرد: بر این اساس علاقمندان می‌توانند به این مرکز آموزش عالی واقع در خیابان بلوار جمهوری نبش خیابان مفتح بالاتر از تکیه ابوالفضل مراجعه کنند.
رئیس مرکز علمی کاربردی ایلام ۲ اضافه کرد: این مرکز آموزشی تسهیلات ویژه‌ای را برای دانشجویان در نظر گرفته که شامل تقسیط شهریه، تخفیف شهریه، برنامه‌های فرهنگی و اردویی و… است.


انتهای پیام/*

 {loadmodule mod_banners,عضویت در تلگرام}